piątek, 5 czerwca 2020

4 Książki



W dniach 28.05.- 5.06. 2020 r. czytałam:

Duchy Rebelii” Alwyn Hamilton (219/496)
  1. Trzeci tom seria „Buntowniczka z pustyni” to 47 rozdziałów + podziękowania. Przeczytałam 18 z nich.
  2. Czekam na więcej, bo czyta się świetnie.
Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier (327/456)
  1. Powieść składa się w sumie z 25 rozdziałów. Jestem w trakcie 19 rozdziału.
  2. To już chyba nie moja bajka.
Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszyn (199/239)
  1. Straszne zamieszanie w tej książce z ilością rozdziałów, dlatego nie będę o tym tu pisać.
  2. Koniec książki mocno mi się dłuży.
Góra Demonów” Margit Sandemo (24/235)
  1. Kolejny (już 41) tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy 13 rozdziałów, przeczytałam pierwszy z nich.
  2. Nataniel Gard przyszedł na świat jako wybrany. Miał zostać wodzem Ludzi Lodu w ich walce ze złym przodkiem (...) Żeby (...) pokonać Tengela Złego, trzeba mu przeciwstawić wszelkie siły, jakie tylko uda się pozyskać. Ludzie Lodu spotykają się na Górze Demonów, gdzie wiele spraw zostanie wyjaśnionych i gdzie podejmie się wiele decyzji – na dobre i na złe”
  3. Uwielbiam tę Sagę, a ten tom zapowiada się najlepiej.

W tym okresie nie sięgnęłam po taką książkę, jak:
  • Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Retrum Kiedy byliśmy martwiFrancess Miralles

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:
  • Cisza przed burząMargit Sandemo
  • OskarżenieRemigiusz Mróz
  • Pierwszy seks: Melvin Burgess
  • Pudełko z marzeniami” Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1
  • Naondel Maria Turtschaninoff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz