niedziela, 14 czerwca 2020

Czytam...

W dniach 5.06.- 14.06 2020 r. czytałam:

Góra Demonów” Margit Sandemo (235/235) - skończyłam czytać 11.06. 2020 r. Całość przeczytałam w 8 dni

Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszyn (239/239)- skończyłam czytać 13.06. 2020 r. Całość przeczytałam w 13 dni

Retrum Kiedy byliśmy martwiFrancess Miralles (238/358)
  1. Powieść ta składa się ze wstępu, 5 dużych części składających się z rozdziałów. Powieść składa się z krótkich rozdziałów i jest ich aż 83 rozdziały. Przeczytałam 3 rozdziały 4 części.
  2. Ciekawa historia, ale jakoś słabo wciągająca.
Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska (661/661) - skończyłam czytać 14.06. 2020 r. Całość przeczytałam w 26 dni


W tym okresie nie sięgnęłam po taką książkę, jak:
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Duchy Rebelii” Alwyn Hamilton
  • Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:

  • Cisza przed burząMargit Sandemo
  • Oskarżenie” Remigiusz Mróz
  • Pierwszy seks: Melvin Burgess
  • Pudełko z marzeniami” Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1
  • Naondel Maria Turtschaninoff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz