wtorek, 10 grudnia 2019

5 Cytatów


Kilka cytatów:
  • - Znaczy, wszyscy jesteście pod znaku Bliźniąt? - zapytał Percy. - Ja jestem Lew, czyli Leo.
    - Nie, głupku - wtrącił się Leo. - Ja jestem Leo. Ty jesteś Percy.
    Rick Riordan „Krew Olimpu”
  • Katniss Everdeen, dziewczyna, która igra z ogniem, wznieciła iskrę, a ta, nie ugaszona w porę, podpali całe Panem.” Suzanne Collins „W pierścieniu ognia”
  • ...Może o to właśnie chodzi w życiu. Żeby ktoś przy Tobie był, na dobre i na złe...Zawsze...Kiedy ciemno, źle, gdy świeczka się nie pali...Pomimo, mimo i wbrew...Nawet gdy wydaje nam się, że nikogo nie potrzebujemy, bo jesteśmy tak samowystarczalni... Nieprawda.. Ludzie potrzebują innych ludzi...W pojedynkę nie mogą istnieć...” Federico Moccia „Trzy metry nad niebem”
  • Uśmiech bywa aktem męstwa, smutek to słabość i postawa zbyt wygodna. Być radosnym i dobrym, kiedy świat jest smutny i zły, to mi dopiero odwaga.” Małgorzata Musierowicz „Opium w rosole”
  • A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei. Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec.” Aleksander Kamiński „Kamienie na szaniec”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz