czwartek, 12 grudnia 2019

Czytam....



W okresie od 6.12. 2019 r. 12.12. 2019 r. czytałam:
Silver. Druga Księga Snów” Kerstin Gier (129/407)
  1. Powieść składa się z 31 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 10.
  2. Jakoś nie mogę się przekonać do tej powieści.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (999/1088)
  1. Aktualnie czytam czwartą część całości cyklu czyli „Cztery”., który składa się z krótkiego wstępu i 5 części. Aktualnie czytam 3 część.
  2. Bardzo mnie się podoba. I mam nadzieję, że niedługo uda mnie się to w końcu skończyć.
Siedmiu mężów Evelyn Hugo” Taylor Jenkins Reid (355/535)
  1. Powieść nie jest podzielona na rozdziały, dlatego sama postanowiłam to podzielić i dla mnie samej książka ta składa się z 31 rozdziałów, które podzieliłam na mniejsze części. Przeczytałam 2 części 23 rozdziału
  2. Genialna lektura, super się to czyta i bardzo już teraz ciekawi mnie zakończenie.
Magiczny księżyc” Margit Sandemo (43/236)
  1. 36 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy 15 rozdziałów. A ja czytam aktualnie 3 rozdział.
  2. Christa Lind z Ludzi została wybrana na matkę wyjątkowego dziecka. Gdy odpowiedni czas nadejdzie, podejmie ono walkę z samym Tengelem Złym (...) Myśli Christy zajmował Lindelo, urodziwy chłopiec z biednej komorniczej rodziny. Tajemniczego Lindelo otaczała cudowna, mistyczna aura...”
  3. Historia zapowiada się dobrze.
Gad. Spowiedź klawisza” Paweł Kapusta (85/271)
  1. Książka ta składa się ze słownika pojęć, prologu oraz 3 części składających się z rozdziałów. Aktualnie czytam 13 rozdział 1 części.
  2. Mocna lektura.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Pamiętnik księgarza” Shaun Bythell
  • Scarlett” Alexandra Ripley, tom II
  • Rewizja” Remigiusz Mróz

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Miasto strachu” Margit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian William
  • Tajemna historia” Donna Tartt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz