piątek, 22 maja 2020

Książki, które czytam



Jestem ostatnio tak przemęczona, że nie mam siły od dwóch dni napisać tej notki (notkę planowałam opublikować w środę)

W dniach od 12.05 2020 r. do 22.05. 2020 czytałam:

Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska (507/661)
  1. Powieść ta składa się z 3 części, te zaś z rozdziałów. Każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość to 25 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 18 rozdziału (część 2).
  2. Powieść jest naprawdę świetna ale dla mnie opisy są za długie, a poza tym nic z nich nie wynika. Akcji praktycznie nie ma, a scena na moście (kto czytał, ten wie) zabiła mnie, bo tego zdecydowanie się nie spodziewałam, a nie było to miłe uczucie ;(
Wojna makowa” Rebecca F. Kuang (638/638) skończyłam czytać 16.05. 2020 r.

Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszyn (149/239)
  1. Straszne zamieszanie w tej książce z ilością rozdziałów, dlatego nie będę o tym tu pisać.
  2. W sumie książka ciekawa, ale nie jest to mistrzostwo świata.
Retrum Kiedy byliśmy martwi” Francess Miralles (140/358)
  1. Powieść ta składa się ze wstępu, 5 dużych części składających się z rozdziałów. Powieść składa się z króciutkich rozdziałów, więc zawiera 83 rozdziały, a ja przeczytałam część 1 i 12 rozdziałów drugiej części.
  2. Christian jest w żałobie po śmierci brata bliźniaka. Pewnego dnia spotyka (...) troje nieznajomych o bladych twarzach i fioletowych ustach. Szybko traci głowę dla podobnej do wampirzycy Alexii (...) czy spanie na grobach oraz ekscentryczny makijaż to jedynie niewinna zabawa? (...) świat aniołów o mrocznych duszach i namiętności silniejszych niż śmierć.”
  3. Ciekawa historia, choć jeszcze nie do końca wiem o co chodzi.

W tym okresie nie sięgnęłam po taką książkę, jak:

  • Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:
  • Góra DemonówMargit Sandemo
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz – planuję ją dziś zacząć czytać
  • Pierwszy seks: Melvin Burgess
  • Duchy rebeliiAlwyn Hamilton
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 2
  • Naondel Maria Turtschaninoff


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz