W okresie 16.10.-27.11. 2022 r. czytałam:
„Nie było nam dane” Monika Sygo (373/373) – skończyłam czytać 4.11. 2022 r. Całość przeczytałam w 18 dni.
„Ania z Avonlea” Lucy Maud Montgomery (288/288) – skończyłam czytać 3.11. 2022 r. Całość przeczytałam w 15 dni.
„Zaginiona Siostra” Lucinda Riley (161/670)
Powieść składa się z 10 dużych części, które składają się z rozdziałów. Całość to 54 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 13 rozdziału (część 3)
„Nastrojowa pełna magii saga rodzinna” (od tej notki będzie tylko jedno zdanie na temat danej książki, a nie większość opisu)
Czuję, że będzie cudowna.
„Jedno życzenie” Nicholas Sparks (446/446) – skończyłam czytać 30.10. 2022 r. Całość przeczytałam w 12 dni.
„Zamek Widmo” („Droga Szamana etap 4”) Wasilij Machanienko (161/476)
Książka to 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 5 rozdziału.
„Bestsellerowa powieść fantasy nowego gatunku LitRPG”
Jest ok, ale nadal to dla mnie trudna lektura.
„Pozostań w domu” Rafał Wałęka (ebook)
Przeczytałam 62% książki.
Im dłużej czytam tym lepsza.
„Parabellum Prędkość ucieczki” Remigisuz Mróz (325/375)
Powieść nie ma oddzielnych rozdziałów.
Czyta się dobrze, ale nie przepadam za książkami związanymi z wojną.
„Tysiąc” Dagmara Andryka (59/461)
Powieść składa się z 27 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 5 rozdziału.
„Miasteczko Mille – jak Twin Peaks- niepokoi i fascynuje zarazem. Intrygujący debiut!” Katarzyna Puzyńska
Nie mam zdania jeszcze na temat tej książki.
„Dziewczyna na klifie” Lucinda Riley (525/525) – skończyłam czytać 11.11. 2022 r. Całość przeczytałam w 16 dni.
„Idealne kłamstwo” Rachel Abbott (423/423) – skończyłam czytać 25.10. 2022 r. Całość przeczytałam w 16 dni.
„Magia kąsa” Ilona Andrews (e-book) – skończyłam czytać 27.10. 2022r. Całość przeczytałam w 24 dni.
„Sapiens Od zwierząt do bogów” Yuval Noah Harari (47/510)
Książka składa się z 4 dużych części, które składają się z rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 2 rozdziału 1 części.
„Całościowa historia człowieka. Od ukrywania się w jaskiniach do podróży na Księżyc.”
To książka spoza strefy mojego komfortu, więc czytam ją bardzo powoli, ale czuję, że nie będę żałować.
„Kwiaty dla Algernona” Daniel Keyes (247/298)
Powieść to 17 części, a ja jestem w trakcie czytania 16 części.
„Arcydzieło poruszającej błyskotliwości (...) chwytające za serce i całkowicie, bezdyskusyjne znakomite” „The Guardian”
Cudowna, wyjątkowa, inna niż wszystkie, genialna.
„We mgle” Lisa Gray (350/350) – skończyłam czytać 23.10. 2022r. Całość przeczytałam w 12 dni.
„Płyń z tonącymi” Lars Mytting (244/470)
Powieść składa się z 5 części składających się z osobnych rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 9 rozdziału 3 części.
W sumie to nie podoba mi się, mimo że ciekawi mnie jak się potoczy historia w niej opisane.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz