W okresie 24.03.-27.04. 2023 r. przeczytałam:
„Sekcja M” tom 3 Christina Larsson (audiobook/ebook)– skończyłam słuchać 25.04. 2023 r. Całość przesłuchałam w 10 dni.
„Na Jowisza 2 Nadal uzupełniam Jeżycjadę” Małgorzata Musierowicz przy współpracy Emilii Kiereś (279/279) – skończyłam czytać 3.04. 2023 r. Całość przeczytałam w 15 dni.
"Zaginiona Siostra” Lucinda Riley (670/670)– skończyłam czytać 28.03. 2023 r. Całość przeczytałam w 23 dni.
„Życie na pełnej petardzie czyli wiara polędwica i miłość” Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka (audiobook/ebook) – skończyłam słuchać 20.04. 2023 r. Całość przesłuchałam w 16 dni.
„Trawers” Remigiusz Mróz (571/571) – skończyłam czytać 22.04. 2023 r. Całość przeczytałam w 16 dni.
„Płyń z tonącymi” Lars Mytting (306/470) - skończyłam czytać 6.04. 2023 r. Całość przeczytałam w 24 dni.
„Kim Jiyoung Urodzona w 1982” Cho Nam-Joo (172/172) - skończyłam czytać 18.04. 2023 r. Całość przeczytałam w 4 dni.
„Godzina śmierci” Paul Cleave (audiobook/ebook) – skończyłam słuchać 25.03. 2023 r. Całość przesłuchałam w 12 dni.
Teraz wymienię książki, obecnie czytam/słucham w przypadkowej kolejności (strony w nawiasie odpowiadają rzeczywistości)
„Wszystko zostaje w rodzinie” Aneta Jadowska (489/552)
„Sapiens Od zwierząt do bogów” Yuval Noah Harari (197/510)
„Zamek Widmo” („Droga Szamana etap 4”) Wasilij Machanienko (265/476
„Babel czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (audiobook) – przesłuchałam 21% aubiobook
„Ender” Lissa Price (81/334)
„Czas przed śmiercią” Jesper Bugge Kold (audiobook) – przesłuchałam 37% aubiobooka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz