sobota, 18 lipca 2020

Czytam wiele książek

Dawno mnie tu nie było, notki o książkach też się nie pojawiały, choć do niedawna były raz w tygodniu. Nie wiem czy teraz wrócę do częstszego pisania, raczej notki o książkach będą, ale nie wiem czy coś jeszcze. Moja „miłość” do tego miejsca chyba już umarła. Może minie, może nie.

W dniach od 14.06 2020 r. do 18.07. 2020 r. czytałam:

Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier (456/456) - skończyłam czytać 27.06. 2020 r. Całość przeczytałam w 20 dni.

Tunele Finał” Roderick Gordon & Brian Williams (147/384)
  1. Powieść składa się z 4 części,które składają sę z osobnych rozdziałów (całość to 23 rozdziały). Jestem w trakcie czytania rozdziału 6 (część 2).
  2. (...) Poznaj sekret Armagów i dalsze losy bohaterów serii. Kto przeżył wybuch bomby atomowej we wnętrzu Ziemi? Jak na wieść o inwazji Styksów zareagują wielcy tego świata? Jakie jeszcze tajemnice skrywają podziemne krainy? I czym naprawdę jest cały świat?”
  3. Na razie mnie nie zaciekawiła.
Cisza przed burzą” Margit Sandemo - skończyłam czytać 22.06. 2020 r. Całość przeczytałam w 7 dni.

Retrum Kiedy byliśmy martwiFrancess Miralles (358/358) - skończyłam czytać 30.06. 2020 r. Całość przeczytałam w 10 dni.

Inwigilacja” Remigiusz Mróz (507/588)
  1. Kolejny tom z Chyłką w roli głównej liczy sobie 3 duże rozdziały, które składają się z mniejszych części. Przeczytałam 5 części 3 rozdziału.
  2. Genialne.
Duchy Rebelii” Alwyn Hamilton (375/496)
  1. Trzeci tom seria „Buntowniczka z pustyni” to 47 rozdziałów + podziękowania. Jestem w trakcie czytania 32 rozdziału.
  2. Dobra lektura.
Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1 (33/349)
  1. Powieść ta składa się z 5 dużych rozdziałów. Jestem w tracie czytania rozdziału 1.
  2. Książę (...) Księżniczka (...) Smok (...) Jednorożec (...) Zagłada Królestwa (...)”
  3. Nie mam jeszcze zdania na temat tej książki.
Odrobina czułości” Margit Sandemo (232/232) - skończyłam czytać 9.07. 2020 r. Całość przeczytałam w 3 dni.

Naondel” Maria Turtschaninoff (271/511)
  1. Powieść liczy 32 rozdziały. Aktualnie jestem w trakcie czytania rozdziau 5.
  2. Poruszająca powieść, która daje siłę i wyzwala (...) to opowieść o kobietach, które zostawiły wszystko, co kochały, by założyć Czerwony Klasztor. Własnymi słowami snują swoje historie (...)”
  3. Piękna, wzruszająca, choć o trudnych sytuacjach historia cudownych kobiet.
Siedem Sióstr” Lucinda Riley (222/541)
  1. Powieść składa się z 51 rozdziałów, co daje 6 części. Przeczytałam 20 rozdziałów i jestem w trakcie czytania 2 części.
  2. Sześć sióstr (...) wychowały się w bajecznej posiadłości Atlantis na prywatnym półwyspie Jeziora Genewskiego (...) Do domu ściąga je niespodziewana śmierć ojca (...) Najstarsza z sióstr (...) dociera do Rio de Janeiro, gdzie (...) pisarz pokazuje jej uroki miasta i pomaga odkryć zagmatwaną przeszłość jej rodziny (...) Czy historia prababki i matki pozwoli Mai odnaleźć drogę do własnego szczęścia?”
  3. Super, cudowna powieść.
W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:

  • Fatalny dzień” Margit Sandemo
  • Książę Czarnych Sal” Margit Sandemo
  • OskarżenieRemigiusz Mróz
  • Pierwszy seks: Melvin Burgess
  • Pudełko z marzeniami” Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 2
  • Studium w szkarłacie” Arthur Conan Doyle
  • Daisy Jones & The Six” Taylor Jenkins Reid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz