wtorek, 13 marca 2018

1 + 2 ;) + Wtorek 13.03. 2018


Cień Wiatru” Carlos Ruiz Zafon (516/516) – skończyłam czytać 6.03. 2018r.

Za zamkniętymi drzwiami” B.A. Paris (203/303)

  1. Powieść składa się z części pod tytułem teraz i kiedyś. Części o tytule teraz jest 13, natomiast części o tytule kiedyś jest 12. Przeczytałam już 8 rozdziałów części kiedyś i dziś późniejszym wieczorkiem zacznę czytać 9 rozdział część teraz. (notkę piszę około godziny 21)
  2. Fascynująca lektura i przerażająca zarazem. Mega genialnie się czyta.

Więzień Nieba” Carlos Ruiz Zafon (189/411)
  1. Powieść składa się z 5 dużych części, a każda z nich składa się z rozdziałów. Czytam 2 część i jestem w trakcie czytania rozdziału 2 tej części.
  2. (...) Daniel Sempere, bohater Cienia Wiatru wiedzie stateczny żywot (...) przeszłość Fermina puka do drzwi księgarni pod postacią pewnego odrażającego starucha (...) rzeczy o których Barcelona wolałaby zapomnieć (...) historia jeszcze się skończyła. Dopiero się zaczęła.”
  3. Jest ok,na razie powieść mnie się dłuży.

Wtorek:
  • Szczepienie Maluszka- był bardzo dzielny :)
  • kolejna książka zamówiona (to już chyba czwarta w ostatnim czasie)- maniaczka ;) ale musiałam, skoro od Męża dostałam 2 tom pewnego albumu-książki, więc trzeba było zamówić pierwszy...(chodzi o książkę dot. Maryli Rodowicz)
  • Święto Moich Rodziców- w najbliższy weekend rodzinna imprezka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz