niedziela, 22 kwietnia 2018

Różności #10 (#185)


Dziś będzie długa notka. Pełno tu rzeczy chcę Wam przekazać. Zapraszam ;)

Przemiana. Od nadwagi do odwagi, czyli jak odnalazłam siebie.” Tory Johnson (219/219) – skończyłam czytać 17.04. 2018 r.
Harry Potter i Insygnia Śmierci” J.K. Rowling (503/783)
  1. Ostatni tom przygód Harrego liczy 37 rozdziałów + kilka słów od tłumacza. Jestem w trakcie czytania 24 rozdziału.
  2. Magiczna powieść pełna przygód Harrego i jego przyjaciół :)

Śmierć i trochę miłości” Aleksandra Marinina (13/318)
  1. Książka ma 14 rozdziałów + epilog. Jestem w trakcie czytania 1 rozdziału.
  2. (...) zastrzelona panna młoda (..) identyczna zbrodnia powtarza się w innym moskiewskim urzędzie (..) Kim jest polujący na nie szaleniec? Na (...) pytania musi odpowiedzieć major Kamieńska, która (...) niestrudzenie dąży do prawdy.”
  3. To dopiero moje pierwsze spotkanie z tą książką, więc nie mam jeszcze zdania na jej temat.

Aktualnie czytam:

Harry Potter i Insygnia Śmierci” J.K. Rowling
Śmierć i trochę miłości” Aleksandra Marinina

A w Kolejce Książek czekają

Seria z Chyłką Remigiusza Mroza

  1. Kasacja”
  2. Zaginięcie”
  3. Rewizja”
  4. Immunitet”
  5. Inwigilacja”
  6. Oskarżenie”
  7. Testament”

Jeżycjada” Małgorzata Musierowicz

  1. Kwiat kalafiora”
  2. Ida sierpniowa
  3. Opium w rosole”
  4. Brulion Bebe B.”
  5. Noelka”
  6. Pulpecja” - posiadam
  7. Dziecko piątku”
  8. Nutria i Nerwus”
  9. Córka Robrojka” - posiadam
  10. Imieniny”
  11. Tygrys i Róża”
  12. Kalamburka”
  13. Język Trolii”
  14. Żaba”
  15. Czarna polewka”
  16. Sprężyna”
  17. McDusia”
  18. Wnuczka do orzechów”
  19. Feblik”
  20. Ciotka Zgryzotka”

Seria Cmentarz Zapomnianych Książek Carlos Ruiz Zafon (serię pożyczę od Przyjaciółki)

  1. Gra Anioła”
  2. Labirynt Duchów”

Książki „pożyczone” od Męża

  1. Błękitny księżyc” Simon R. Green część 1
  2. Błękitny księżyc Simon R, Green część 2
  3. Pierwsze dni” Rhiannon Frater
  4. Konfrontacja” Rhiannon Frater
  5. Oblężenie” Rhiannon Frater

Seria „Tunele” Roderick Gordon, Brian Williams [ Mężowska seria ;) ]

  1. Tunele: Otchłań” (tom 3)
  2. Tunele: Bliżej” (tom 4)
  3. Tunele: Spirala” (tom 5)
  4. Tunele: Finał” (tom 6)

Książki, które posiadam

  1. Florystka” Katarzyna Bonda
  2. Grom z jasnego nieba” Erik Larson
  3. Grzech” Max Czornyj
  4. Koniec i początek” Manuela Kalicka
  5. Love” Nadia Szagdaj
  6. Maryla Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska
  7. Maryla Życie Marii Antonicny” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska
  8. Między książkami” Gabrielle Zevin
  9. Miłość ci wszystko wyPaczy” Katarzyna Majgier
  10. M jak Miłość. Początki” Marcin Mastalerz
  11. Motylek” Katarzyna Puzyńska
  12. Najmroczniejszy sekret” Alex Marwood
  13. Płytkie nacięcie” Karin Slaughter
  14. Proces” Marta Zawadka
  15. Tysiąc” Dagmara Andryka
  16. Ulica szalonej rzeki” Joy Fielding
  17. Vogue. Za kulisami świata mody” Kirstie Clements
  18. Wioska morderców” Elisabeth Herrmann
  19. Wzburzone fale” Nora Roberts (pożyczona od mamy)
  20. Zaręczyny” J. Courtney Sullivan (pożyczona od mamy)
  21. Zostaw mnie” Gayle Forman

Harry Potter

  1. Harry Potter i przeklęte dziecko”

Seria mistrzyni powieści obyczajowych (posiadam)

  1. Stangret jaśnie pani” (t.1) Stanisława Fleszarowa- Muskat (tom 25)
  2. Stangret jaśnie pani” (t.2) Stanisława Fleszarowa- Muskat (tom 26)
  3. Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa- Muskat (tom 27)
  4. Noc pod Alpami” Stanisława Fleszarowa- Muskat (tom: 28)
  5. Wiatr od lądu” (t.1) Stanisława Fleszarowa- Muskat (tom: 29)
  6. Wiatr od lądu” (t.2) Stanisława Fleszarowa- Muskat (tom: 30)
Kilka cytatów:
  • Siedzę przy oknie zasnutym mgłą mijącego życia.” Nicholas Sparks
  • Ludzie często domagają się prawdy, ale rzadko lubią jej smak.” George R.R. Martin „Starcie Królów” (książki nie czytałam, cytat znaleziony)
  • Każdy powinien mieć kogoś, z kim mógłby szczerze pomówić, bo choćby człowiek był nie wiadomo jak dzielny, czasami czuje się bardzo samotny.” Ernest Hemingway

Noce Synka Mojego są znów identyczne, jak bodajże przez 2 ostatnie tygodnie, czyli 4 noce z jedną poudką i 3 noce przespane.



Ciekawe, kto z Was dotrwał do końca notki?

6 komentarzy:

  1. ja poluję teraz na Zgryzotkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jezycjade bede wypozyczac z biblioteki, ale kiedy? nie mam pojecia ;)

      Usuń
  2. Dużo tych lektur, a u mnie posucha. Za mało czasu, albo za dużo, trudno powiedzieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melduję się, że dotarłam :)

    OdpowiedzUsuń