piątek, 15 czerwca 2018

Różności #11 + Noce # 193 + Cytaty


Na początek notki kilka cytatów:
  • Pamiętaj, że kiedy potzrebujesz pomocnej dłoni – jest ona na końcu twojego rameinia.” Audrey Hepburn
  • Odgrzebywanie tego nie zmieni przeszłości...sprawi tylko, że będziesz musiała przeżyć ją na nowo.” Becca Fitzpateick „Crescendo”
  • Najpiękniesze co jest na świecie, to pogodne oblicze.” Albert Einstein
  • -Czyli co dokładnie zrobimy? - zapytałam
    Azazael podrapał się w zamyśleniu po brodzie.
    - Ja bym spróbował nabić ich na pale, przebić im serca, obciąć zakute łby, potem poszatkować, ciała spalić, a to, co pozostanie, ułożyć naprzeciwko rezydensji Lucyfera, tuż pod oknami jego sypialni, żeby zaraz po przebudzeniu zobaczył ich parszywe mordy ociekające posoką. Ale to tylko taka luźna propozycja...
    Nie można było o nim powiedzieć, że cierpiał na brak inwencji twórczej...” Katarzyna Berenika Miszczuk „Ja diablica”
Ostatnich pięć nocy mojego Synka:
  • 1 ciężka noc
  • 4 noce przespane
  • kolejne duże podsumowanie nocek Maluszka za jakiś czas ;)
Kilka informacji:
  • jutro wyjeżdżam nad polskie morze na całe 3 tygodnie, nie zabieram ze sobą laptopa, bo czas najwyższy odpocząć od internetu ;) ale jak wrócę na pewno się odezwę ;)
  • notek nie będzie tu ani nie będzie moich komentarzy na Waszych blogach
  • biorę ze sobą multum książek, ale czy je przeczytam wszystkie? Pewnie nie, ale nic to ;)
  • Synek od 1.09, będzie chodził do żłobka....ciekawe jak to będzie ;) ale póki co jestem szczęśliwa, bo w końcu czeka mnie urlop :)

2 komentarze:

  1. W takim razie dobrej podróży i liczę na jakąś relację po powrocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknego pobytu Lenuś:*
    czekam na morskie sprawozdanie ;)
    i słuszna decyzja od urwania się z netu- sama choć nie do końca ( tel, ale potrafię przynajmniej laptopa nie odpalać w ciągu dnia robiąc sobie w ten sposób przerwę.

    OdpowiedzUsuń