niedziela, 15 lipca 2018

Cytaty (2/4) + #195 + osobiste zapiski


Dziś: czas na aktualności nocne, parę słów bardzo osobistych oraz kolejna garstka cytatów ;)

Noce Synka w ostatnim tygodniu:
  • 3 noce przespane
  • 4 noce z jedną pobudką
Chyba Wam o tym nie pisałam, ale mój Synek ma już prawie 2 latka (w sierpniu będę miała 2-latka), a ja nadal karmię piersią, a właściwie karmiłam do ostatniego piątku, bo wtedy postanowiłam odstawić Małego od karmienia. Z uwagi na to, że od kilku miesiący karmiłam go piersią po kąpieli przed snem, a potem w nocy lub nad ranem jeśli się obudził (czasem obudził się tak, że już nie dawałam mu piersi, bo bym nie zdążyła dojechać do pracy) i wychodziło, że karmię go raz do 2 razy na dobę postanowiłam odstawić go z dnia na dzień. I póki co jest dramat, bo on to badzo przeżywa, nie chce pić mleka modyfikowanego i muszę znaleźć na niego sposób. Dziś myu dałam kaszkę ryżową z mlekiem zwykłym i kakao i zobaczymy jak to będzie. Ja też to emocjonalnie mocno przeżywam i fizycznie też, bo nadal mam pokarm i piersi mam wciąż pełne mleka, co jest dla mnie bolesne, choć i tak dziś jest już zdecydowanie lepiej. Z każdym dniem na pewno będzie lepiej.

Teraz pora na cytaty:
  1. W ludziach głęboko tkwi poczuciw godności; istnieje potrzeba samotności; nawet między mężem i żoną istnieje przepaść” Virgnia Woolf
  2. Prawda tylko wtedy coś znaczy, gdy trudno się do niej przyznać.” Nicholas Sparks „Ostatnia piosenka”
  3. -Odbyliśmy długą rozmowę- powiedziała szybko,- Już się nie nienawidzimy.
    - Rozmowę? Akurat. No, wasze języki z pewnością brały w tym udział, ale jakoś mi się nie wydaje, żebyście dużo gadali”
    Josephine Angelini „Spętani przez bogów”
  4. Przekonałem się wielokrotnie, że człowiek jest ludzki w ludzkich warunkach, i uważam za upiorny nonsens naszych czasow sądzenia go wdług uczynków, jakich dopuścił się w warunkach nieludzkich...” Gustaw Hwrling-Grudziński „Inny świat”
  5. Są więzienia gorsze od słów” Carlos Ruiz Zafon „Cień Wiatru”
  6. Idź przez życie z podniesionym czołem, a nie z zadartym nosem” Magdalena Samozwaniec
  7. Przyjaźń z samym sobą jest najważniejsza, bez niej nie można się zaprzyjaźnić z nikim innym na świecie.” Eleanor Roosevelt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz