sobota, 22 września 2018

Książki, które czytam/przeczytałam



W okresie od 14.09. 2018 r. do 22.09. czytałam książki poniżej wskazane ;)

Labirynt duchów” Carlos Ruiz Zafon (885/885) – skończyłam czytać 14.09. 2018 r.
Wotum nieufności” Remigiusz Mróz (111/621)
  1. Książka składa się z dwóch dużych części, a każda z nich składa się z rozdziałów. Pierwsza część to 21 rozdziałów, a druga to 30 rozdziałów. Aktualnie czytam 1 część i przeczytałam w ciągu 3 dni 9 rozdziałów (oczywiście nie czytam przez cały dzień, ale przez kilka godzin, a właściwie minut w ciągu dnia)
  2. Żądza władzy jest gwałtowniejsza od innych namiętności” Tacyt, „Marszałek sejmu (...) budzi się w pokoju hotelowym, nie pamiętając, jak się w nim znalazła, ani co się z nią działo przez ostatnich dziesięć godzin. (...) Tymczasem (...) wschodząca gwiazda prawicy (...) odkrywa polityczny spisek sięgający najistotniejszych osób w kręgach władzy (...)”
  3. Obawiam się, że tym razem Mróz nie przekona mnie do siebie, bo póki co jest tu dla mnie zdecydowanie za dużo polityki.
Córka Hycla” Margit Sandemo (234/234)– skończyłam czytać 20.09. 2018 r. (książkę czytałam 6 dni)
Igrzyska śmierci” Suzanne Collins (351/351)– skończyłam czytać 22.09. 2018 r.


Dziś planuję zacząć czytać kolejną książkę, tj. „Instrukcję obsługi faceta” Katarzyny Miller, Suzan Giżyńskiej, ale o niej już w kolejnej notce.  

3 komentarze: