piątek, 12 października 2018

Książki- moja miłość

W okresie od 6.10. do 12.10. 2018 r. nie czytałam „Instrukcji obsługi faceta”, ale poza tym czytałam poniższe książki:

Wotum nieufności” Remigiusz Mróz (322/621)
  1. Książka składa się z dwóch dużych części, a każda z nich składa się z rozdziałów. Przeczytałam już pierwsze 4 rozdziały drugiej części książki.
  2. Intryguje mnie ta książka, choć chyba ta polityka mnie trochę nuży...
Samotny” Margit Sandemo (199/237)
  1. Książka to 14 cudownych rozdziałów, a ja już niedługo skończę ją czytać, bo jestem w trakcie czytania 13 rozdziału.
  2. Bardzo melancholijna i smutna jest ta powieść, choć jest również pełno cudownych pozytywnych zdarzeń.
Maryla. Życie Marii Antoniny” (154/391)
  1. Album o Maryli to 22 rozdziały, a ja jestem w trakcie czytania 8 rozdziału.
  2. Bardzo mnie się podoba, nawet z uwagi na bardzo dużą ilość zdjęć.
Motylek” Katarzyna Puzyńska (192/607)
  1. Powieść składa się z 2 dużych części. Wciąż czytam pierwszą część i bardzo niewiele przeczytam, bo ostatnio, jak o niej tu psiałam czytałam 8 rozdział, a teraz czytam 9.
  2. Te fragment, który przeczytałam był ciekawy, ale trochę monotonny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz