wtorek, 13 listopada 2018

5 Książek

W okresie od 5.11. 2018 r. do 13.11. 2018 r. czytałam 5 książek, a oto i one:

Szepty gwiazd” Anna Łajkowska (98/351)
  1. Powieść składa 43 części. Przeczytałam już 9 z nich.
  2. Póki co to każda część to historia innej osoby i nie wiem, jakie będzie powiązanie pomiędzy bohaterami. Czyta się dobrze.
Maryla. Życie Marii Antoniny” (305/391)
  1. Album składa się z 22 rozdziałów, przeczytałam 17 z nich.
  2. Ukochana postać, czyta się genialne, bo dowiaduję się o rzeczach, o których nie miałam pojęcia i jest to strasznie ciekawe.
Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (39/494)
  1. Powieść składa się z 3 dużych części, a każda z nich z z osobnych rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 1 części, przeczytałam dopiero 3 rozdziały tej części.
  2. Ten, kto ma władzę, nie musi nikogo za nic przepraszać” Niccolo Machiavelli”, „W kręgach władzy trwa kryzys.Po skandalu z udziałem premiera, parlament nie zdołał uchwalić wotum nieufności, a polityk, który miał przejąć władzę, znalazł się w szpitalu.”
  3. Na razie zapowiada się dobrze, żeby nie powiedzieć bardzo dobrze.
Motylek” Katarzyna Puzyńska (486/607)
  1. Książka to 34 rozdziały. Przeczytałam 24 rozdziały całej książki.
  2. Fragment, który przeczytałam od ostatniej mojej tu notki nie był może fascynujący, ale czytało się dobrze.
W pierścieniu ognia” Suzanne Collins (74/359)
  1. Książka to 3 duże części, które składają się z osobnych rozdziałów. Cała powieść to 27 rozdziałów, a ja dopiero przeczytałam 5 z nich.
  2. Początek dla mnie jest trudny i nie dzieje się według mnie za dużo. Jest jakoś tak dużo smutku.

4 komentarze: