środa, 21 listopada 2018

To co czytam

Kilka cytatów:
  • Zanim skrytykujesz innych, przyznaj się do własnych błędów.” Dale Carnegie
  • Wiem, że mam więcej sex appealu na czubku mojego nosa, niż wiele kobiet ma w całym ciele.” Audrey Hepburn
  • Są takie wydarzenia, które - przeżyte wspólnie - muszą się zakończyć przyjaźnią...” Joanne Kathleen Rowling
  • Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe.” Joanne Kathleen Rowling „Harry Potter i Zakon Feniksa”

W okresie od 13.11. 2018 r. do 21.11. 2018 r. czytałam:

W pierścieniu ognia” Suzanne Collins (87/359)
  1. Książka składa się z 3 części, a one zaś z rozdziałów. W całej książce jest 27 rozdziałów, a ja przeczytałam 6 z nich.
  2. Nadal jest za dużo smutku, jak dla mnie, ale czyta się ok.
Szepty gwiazd” Anna Łajkowska (234/351)
  1. Powieść to 43 części. Przeczytałam 23 części.
  2. Dobrze się czyta, nawet świetnie, ale póki co dla mnie jest trochę za dużo bohaterów, bo nie mogę się odnlaeźć, kto jest kim i kto jest z kim, choć i tak jest lepiej niż na samym początku powieści.
Zemsta” Margit Sandemo (112/235)
  1. 11 tom mojej ukochanej serii liczy 14 rozdziałów, jak zawsze, a ja jestem w trakcie czytania 7 rozdziału.
  2. Nieszczęśliwa miłość sprawiła, że Villemo , córka Kaleba, została zamieszana w zabójstwo syna potężnego Wollera. Woller poprzysiągł zemstę za wszelką cenę (...) Villemo zniknęła bez śladu (...)”
  3. Wygląda na to, że to będzie kolejny smutny tom, ale o mojej kochanej Villemo ;)
Maryla. Życie Marii Antoniny” (391/391) – skończyłam czytać 20.11. 2018 r.
To najcudowniejszy album jaki w życiu czytałam i oglądałam :) Uwielbiam Marylę :) a dzieki temu albumowi dowiedziałam się o niej jeszcze więcej :) i to pierwsza książka, którą się najzwyczajniej delektowałam :)

W tym okresie nie sięgnęłam po „Większość bezwzględną” i „Motylka”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz