piątek, 7 grudnia 2018

6 Książek



Od 30.11. 2018 r. do 7.12. 2018 r. czytałam:

Zaginięcie” Remigiusz Mróz (110/509)
  1. Nadal czytam 1 rozdział książki i przeczytałam już 14 części z niego.
  2. Remigiusza zawsze się dobrze czyta :)

Szepty gwiazd” Anna Łajkowska (351/351) – skończyłam czytać 3.12. 2018r. Książkę przeczytałam w ciągu 9 dni.

Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (173/494)
  1. Powieść to 3 części, które zaś składają się z rozdziałów. Czytam 2 część książki, właściwie przeczytałam jedynie pierwszy rozdział tej części.
  2. Wciąż ciekawi mnie, co będzie dalej, bo zaczyna być mocno

Motylek” Katarzyna Puzyńska (607/607) - skończyłam czytać 6.12.2018r. Przeczytałam ją w ciągu 22 dni, bo jak się czyta wiele książek naraz to tak to jest, że czyta się dłużej daną pozycję.

W pierścieniu ognia” Suzanne Collins (201/359)
  1. Książka to 3 duże części, a każda z nich to oczywiście osobne rozdziały. Całość książki to 27 rozdziałów, czytam 2 część książki i przeczytałam 15 rozdziałów całości.
  2. Trochę mnie męczy czytanie tej powieści. Akcja mam wrażenie stoi w miejscu, a to trochę nudzi.

Gorączka” Margit Sandemo (37/237)
  1. 12 tom „Sagi o Ludziach Lodu” to zwyczajowo 14 rozdziałów. Przeczytałam pierwsze dwa rozdziały.
  2. Villemo nie potrafi zapomnieć swego ukochanego Dominika, choć rodzina robi wszystko, żeby ich rozdzielić (...) miłość staje się niczym gorączka trawiąca ciało (...)”
  3. Czekam na więcej, bo najlepsze jeszcze przede mną.

4 komentarze:

  1. ja wielbię serię o ludziach lodu:) chętnie wrócę do tych bohaterów jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem :) pisalas :) tez uwielbiam te serie :) ale inne ksiazki tez lubie :)

      Usuń
    2. też nie ograniczam się w czytaniu:) jak mam czas...

      Usuń
    3. Ja odkad mam dziecko tego czasu na czytanie mam niewiele ale czytam w ilosciach mega wielkich ;)

      Usuń