niedziela, 23 grudnia 2018

KIlka książek + Życzenia


Od 15.12.2018 r. do 23.12. 2018 r. czytałam:

Zaginięcie” Remigiusz Mróz (245/509)
  1. Czytam już 2 rozdział książki i jestem w trakcie czytania 15 części tego rozdziału.
  2. Zdecydowanie genialna lektura.
Stangret jaśnie pani” Stanisława Fleszarowa- Muskat część I (74/205)
  1. Książka to tylko 7 rozdziałów, a ja przeczytałam już 2 pierwsze.
  2. (...) opowieść o niełatwej miłości prostego (..) mieszkańca wsi do wytwornej przybyszki z Warszawy. On jest wdowcem z dwójką dzieci, ona (...) czeka na ukochanego, zaginionego w zawierusze wojennej (...) namiętność z uczuciowym chłodem, brawura z niepewnością, upór w dążeniu do celu z niewiarą w sens budowania związku (...)”
  3. Dobrze się czyta, ale męczy mnie mały druk.
Kwiat kalafiora” Małgorzata Musierowicz (72/177)
  1. Powieść  składa się z 13 części, które składają się z krószych rozdziałów. Aktualnie czytam 4 część książki i przeczytałam 1 rozdział tej części.
  2. Opis, który tu podam znałazłam w internecie, bo na okładce nie ma nic na temat treści książki. „(...) Czytelnicy Jeżycjady po raz pierwszy spotykają rodzinę Borejko (...) Główną bohaterką jest Gabrysia Borejko, najstarsza z czterech sióstr. (...) Kłopoty się mnożą, (...) Gabrysia (...) odkrywa, jak bardzo była wyręczana w domowych obowiązkach przez zapracowaną matkę (...) wokół (...) Gabrysi gromadzi się grupka przyjaciół (...) Aniela, Robrojek, Danuśka i inni. Wspólnie zakładają grupę ESD – Eksperymentalny Sygnał Dobra (...)”
  3. Uwielbiam tę serię i super się czyta.
Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (250/494)
  1. Powieść to 3 części, które składają się z rozdziałów. Czytam 2 część książki, przeczytałam 8 rozdziałów tej części.
  2. Mega dobrze się czyta i wciąż zastanawiam się, co wydarzy się na kolejnych stronach powieści.

Niestety nie udało mnie się sięgnąć po książkę „Opowieści z piasku i morza” Alwyn Hamilton.

W kolejnych dniach chcę chcę sięgnąć po takie książki:
  • Zaginięcie” Remigiusz Mróz
  • Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz
  • Stangret jaśnie pani” (t.1) Stanisława Fleszarowa- Muskat
  • Opowieści z piasku i morza” Alwyn Hamilton
  • Kwiat kalafiora” Małgorzata Musierowicz

tyle, że nie wiem czy uda mi się po wszystkie sięgnąć, bo pewnie nie będzie takiej możliwości z uwagi na brak czasu i ilość czytanych przeze mnie książek.

Kochani, z okazji zbliżającej się Gwiazdki, życzę Wam zdrowych Spokojnych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego 2019 Roku.

1 komentarz: