wtorek, 5 lutego 2019

Książki, które czytam i chcę przeczytać



To co czytałam od 28.01. 2019 r. do 5.02. 2019 r.

Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (389/494)
  1. Książka to trzy duże części, które składają się z osobnych rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 8 rozdziału trzeciej części książki.
  2. Od ostaniej mojej tu notki niewiele przeczytałam z tej powieści i póki co jestem trochę zniechęcona, bo akcja trochę stanęła w miejscu.

Ida sierpniowa” Małgorzata Musierowicz (174/174) – skończyłam czytać 31.01. 2019 r. Książkę przeczytałam w ciągu 6 dni.

Kosogłos” Suzanne Collins (50/373)
  1. Książka składa się z 3 dużych części. Powieść to 27 rozdziałów. Czytam część 1 i przeczytałam już 3 rozdziały tej części.
  2. Katniss Everdeen, dziewczyna, która igra z ogniem, przeżyła Ćwierćwiecze Poskromienia, ale jej dom został w odwecie zniszczony przez Kapitol. Teraz mieszka wraz z matką i siostrą w Trzynastce (...) podziemnym dystrykcie, który (...) przetrwał (...) szykuje się do rozprawy z dyktatorską władzą, Katniss (...) zgadza się zostać Kosogłosem- symbolem oporu przeciw kapitolińskiemu tyranowi (...)”
  3. Póki co powieść jest dołująca i smutna, ale mam nadzieję, że potem już będzie tylko lepiej.

O matko i córko. Duet mary i córki, z którym nie można się nudzić!” Katarzyna i Paulina Błędowskie (113/336)
  1. Książka składa się z 3 dużych części, które podzielone są na mniejsze części/rozdziały. Aktualnie czytam część 1 i jestem w trakcie czytania 11 rozdziału.
  2. Coś tak fajnego i niezwykłego może się zdarzyć w życiu każdego z nas. Należy jedynie chwycić byka za rogi i coś z nim zrobić.”
  3. Jestem zachwycona, znam te kobietki z YouTube i bardzo lubię ich kanał, a książka też jest mega dobrze napisana. To w sumie takie dialogi pomiędzy matką a córką o różnych sprawach.

Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (275/557)
  1. Powieść składa się z 6 dużych części. Cała powieść to 40 rozdziałów. Aktualnie czytam 3 część książki i jestem w trakcie czytania 18 rozdziału tej części
  2. Akcja się rozkręciła i super się czyta.

Wiatr od wschodu” Margit Sandemo (29/234)
  1. 15 tom „Sago o Ludziach Lodu” to standardowo 14 rozdziałów. Ja jestem w trakcie czytania rozdziału 2.
  2. (...) Vendel Grip z Ludzi Lodu był jednym z wielu nieszczęśników, którzy znaleźli się w rosyjskim obozie jenieckim w głębi Syberii (...) Vendel zdołał uciec starą rybacką łódką. Ogromne rzeki niosły go na północ ku tundrze (...) do jego dalekich krewniaków z nieznanej gałęzi Ludzi Lodu (...)
  3. Czuję, że to będzie jeden z tych smutniejszych tomów Sagi.

W najbliższych dniach tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:
  • Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz
  • Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (3 tom serii „Tunele”)
  • O matko i córko” Katarzyna i Paulina Błędowskie
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Stangret jaśnie pani” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Maryla Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska

2 komentarze:

  1. czytałam tę serię jojo moyes i mimo że nie lubię klimatów romansidłowych to ta mi się nawet podobała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze przede mną wiec zbaczymy co ja stwierdze po pzreczytaniu ;)

      Usuń