czwartek, 23 stycznia 2020

6 Książek



W dniach 16.01.- 23.01. 2020 r. czytałam:

Silver. Druga Księga Snów” Kerstin Gier (307/407)
  1. Powieść składa się z 31 rozdziałów. Przeczytałam 24 z nich.
  2. Nawet zaczęła mnie wciągać ta historia, ciekawy fragment czytałam.
Miasto strachu” Margit Sandemo (235/235) – skończyłam czytać 22.01. 2020 r.

Tunele Spirala” Roderick Gordon & Brian Willimas (117/428)
  1. Powieść ta składa się z 4 części, te zaś z mniejszych rozdziałów, tyle, że każda część to kontynuacja rozdziałów, a nie, że na przykład 2 część zaczyna się od rozdziau 1. Cala powieść składa się z 25 rozdziałów i epilogu. Nadal czytam 1 część i jestem w trakcie czytania 6 rozdziału.
  2. Super się czyta. Myślę, że akcja to dopiero się rozkręci...
Nigdziebądź” Neil Gaiman (99/269)
  1. Czyta się super, ale mam takie poczucie, że co drugi akapit akcja dzieje się gdzieś indziej i to jest denerwujące.
Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (169/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Jestem w trakcie czytania rozdziału 53.
  2. Świetne rozdziały ostatnio czytałam, ale akcja jest dla mnie zbyt wolna.
Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton (73/559)
  1. Książka składa się z 50 rozdziałów. Jestem na samym początku ksiązki, gdyż jestem w trakcie czytania rozdziału 6.
  2. (...) kilka miesięcy temu Amani Al- Hiza (...) uciekła z domu położonego na końcu świata i zaczęła przemierzać bezkresne piaski magicznej pustyni w towarzystwie tajemniczego obcokrajowca , Jina. (...) sytuacja diametralnie się zmienia. Kiedy Amani (...) trafia do epicentrum reżimu – pałacu sułtańskiego- przyświeca jej jeden cel: obalenie tyrana (...) W Zdrajcy tronu jedyne, czego możesz być pewien, to to, że nic nie jest pewne.”
  3. Zapowiada się dobrze, choć za dużo trochę już było rozlanej krwi.

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Urwany ślad” Margit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebelii Alwyn Hamilton
  • Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian William
  • Tajemna historia” Donna Tartt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz