niedziela, 16 lutego 2020

Dużo czytam


W dniach od 9.02. do 16.02. 2020 r. czytałam:

Ślepnąc od świateł” Jakub Żulczyk (63/519)
  1. Powieść ta składa się z 6 dużych rozdziałów, składających się z mniejszych części. Jestem w trakcie czytania 6 części pierwszego rozdziału.
  2. Zagadkowa, dynamiczna miejska odyseja skłaniająca do zastanowienia, co znaczą w dzisiejszych czasach podstawowe wartości: miłość, przyjaźń czy wierność. A może raczej...ile kosztują? (...)
  3. Mocna lektura.
Moje lata 90” Janusz Jabłoński (69/303)
  1. Książka to 10 rozdziałów składających się z mniejszych części. Przeczytałam 2 z nich.
  2. (...) książka przygotowana w formie bogato ilustrowanej kroniki, zabierze niejednego czytelnika (...) do czasów jego dzieciństwa i młodości. Prezentuje najważniejsze wydarzenia i zjawiska popkultury, a także losy znanych ludzi (...)
  3. Świetnie wydana, super fotki, jednakże według mnie jak dla mnie na tą chwilę bardzo źle napisana.
Więźniowie czasu” Margit Sandemo (65/237)
  1. 40 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy 14 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania rozdziału 4.
  2. Tova Brink była jedną z najbardziej dotkniętych dziedzictwem zła Ludzi Lodu. Na jej widok ludzie obracali się z obrzydzeniem (...) Została jednak wyznaczona do tego, aby wziąć udział w walce przeciwko Tengelowi Złemu. Tova tymczasem miała własne plany (...)”
  3. Zapowiada się ciekawie.
Scarlett” Alexandra Ripley, tom II (221/492)
  1. Powieść jest drugim tomem, więc rozpoczyna się od rozdziału 33, a kończy się na 89. Jestem w trakcie czytania rozdziału 60.
  2. Fragment, który przeczytałam był bardzo ciekawy, bo w końcu Scarlett przestaje mnie drażnić...
Nigdziebądź” Neil Gaiman (204/269)
  1. Jest mimo wszystko ciekawa, bo nadal uważam, że ma coś w sobie, bo ciekawi mnie jak potoczy się opisana w niej historia.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Tunele Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Zdrajca tronu” Alwyn Hamilton
W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Góra DemonówMargit Sandemo
  • Immunitet” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebeliiAlwyn Hamilton
  • Silver Trzecia Księga Snów”Kerstin Gier
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszyn
  • Naondel Maria Turtschaninoff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz