wtorek, 12 maja 2020

Czytam...



W okresie 4.05.- 12.05 2020 r. czytałam:

Ostatnia godzina” Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska (455/661)
  1. Powieść ta składa się z 3 części, te zaś z rozdziałów. Każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość to 25 rozdziałów. Przeczytałam 16 z nich (część 2).
  2. Czyta się dobrze, ale akcji praktycznie nie ma i wszystko strasznie wolno się ciągnie.
Wojna makowa” Rebecca F. Kuang (603/638)
  1. Powieść składa się z 3 dużych części składających się z rozdziałów, natomiast każda część to kontynuacja rozdziałów. Całość składa się z 26 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 25 rozdziału powieści (część 2).
  2. Uwielbiam, choć chwilami zbyt drastyczna.
Silver Trzecia Księga Snów” Kerstin Gier (193/456)
  1. Powieść składa się w sumie z 25 rozdziałów. Przeczytałam 11 z nich.
  2. Nudzi mnie ta książka...
Prawo pierwszych połączeń” Agnieszka Tomczyszyn (25/239)
  1. Powieść składa się ze wstępu, 14 rozdziałów i zakończenia (bardziej ja to podzieliłam, bo początek nie zaczyna się od żadnego rozdziału, co nazwałam wstępem, potem są rozdziały zatytułowane dzień pierwszy, drugi itd., a 14 rozdział to dla mnie rozdział pod tytułem „Nowy rozdział”, który kończy się i zaczyna się zakończenie). Przeczytałam na razie wstęp i pierwszy rozdział, które póki co nie mają ze sobą powiązania.
  2. Świat to za mało. To przesłanie zdaje się być myślą przewodnią kilkorga młodych indywidualistów, których losy splatają się przypadkowo na obozie językowym na Korsyce (...) Czy wszystko jest na wyciągnięcie ręki? To zabawna, motywująca i energetyczna powieść dla tych, którym zależy...”
  3. Nie mam zdania na temat tej książki, bo zbyt mało przeczytałam.

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:
  • Góra DemonówMargit Sandemo
  • Inwigilacja” Remigiusz Mróz
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Duchy rebeliiAlwyn Hamilton
  • Tunele. Finał” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Tajemna historia” Donna Tartt
  • Hanka” Lucyna Olejniczak
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część
  • Błękitny księżyc” Simon R. Green część 2
  • Naondel Maria Turtschaninoff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz