niedziela, 16 października 2022

Czytam dużo...

Od ostatniej mojej tu notki do dnia 16.10. 2022 r. czytałam:

Jedno życzenie” Nicholas Sparks (271/446)

  1. Powieść to 10 dużych części. Jestem w trakcie czytania 6 części.

  2. Piękna opowieść i dobrze się czyta, ale powoli Sparks przestaje być tym autorem, którego chcę czytać.

30 lat za kratami” Danuta Augustyniak – skończyłam czytać 12.10. 2022 r. Całość przeczytałam w w 13 dni

Pustka wietrzna. Polowanie na Morrigan Crow” Jessica Townsend (568/568) – skończyłam czytać 25.09. 2022 r. Całość przeczytałam w w 16 dni

Magia kąsa” Ilona Andrews (e-book)

  1. Książkę czytam w formie e-booka, przeczytałam 80% powieści.

  2. Niby jest ok, bo ciekawi mnie to co się dzieje, ale dla mnie akcja jest tak powolna, że mnie zniechęca do czytania.

Dziewczyna na klifieLucinda Riley (404/525)

  1. Powieść składa się z 44 rozdziałów.Jestem w trakcie czytania 36 rozdziału.

  2. Piękna powieść, wzruszająca i pełna emocji. Cudo.

We mgle” Lisa Gray (211/350)

  1. Ten thriller to 39 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 21 rozdziału.

  2. Jest całkiem ok, nie cudowna, ale dobrze napisana.

Idealne kłamstwo” Rachel Abbott (311/423)

  1. Książka to 74 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 54 rozdziału.

  2. Ciekawa historia i super się czyta.

Nie było nam dane” Monika Sygo (253/373)

  1. Drugi tom trylogii składa się z epilogu, 38 rozdziałów, prologu i słów d autorki. Jestem w trakcie czytania 27 rozdziału.

  2. Czytelniku, miej się na baczności! Monika Sygo wyciśnie z Ciebie każdą łzę i zagra Ci na nerwach, ale nie porzuci Cię w tym stanie. Ona wie, kiedy musi Cię utulić i przynieść ukojenie. Ta książka to emocjonalny rollercoaster” Anna Szczypczyńska, autorka

  3. Cudowna, piękna, wzruszająca.

Ania z Avonlea” Lucy Maud Montgomery (219/288)

  1. Drugi tom o Ani to 30 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 24 rozdziału.

  2. Lubię Anię i jej przygody.

Parabellum Prędkość ucieczki” Remigisuz Mróz (197/375)

  1. Powieść nie ma oddzielnych rozdziałów.

  2. Jest ok, chwilami przerażająca, ale naprawdę w porządku.

Płyń z tonącymi” Lars Mytting (120/470)

  1. Powieść składa się z 5 części składających się z osobnych rozdziałów. Niedługi zacznę 5 część 2 rozdziału.

  2. To trudna historia, powoli ją czytam, ale sama historia w miarę ciekawa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz