środa, 4 stycznia 2023

Czytam dużo...

 W okresie od 27.11. 2022 r. do 3.01. 2023 r. czytałam:

Sapiens Od zwierząt do bogów” Yuval Noah Harari (113/510)

  1. Książka składa się z 4 dużych części, które składają się z rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 1 rozdziału 2 części.

  2. Rzadko po nią sięgam, bo czytając ją muszę mieć spokój i ciszę i więcej chęci, ale ogólnie jestem zadowolona, że ją pożyczyłam od przyjaciółki.

Pozostań w domu” Rafał Wałęka (ebook) – skończyłam czytać 19. 12 2022 r. Całość przeczytałam w 17 dni.

"Zaginiona Siostra” Lucinda Riley (211/670)

  1. Powieść składa się z 10 dużych części, które składają się z rozdziałów. Całość to 54 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 17 rozdziału (część 3)

  2. Jest ok, ale myślę, że jeszcze się nie rozwinęła akcja.

Ulica szalonej rzeki” Joy Fielding (269/398)

  1. Powieść składa się z 30 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 20 rozdziału.

  2. Pełna namiętności opowieść o morderstwie, romansie i zemście” „Trzy kobiety schwytane w niebezpieczną sieć kłamstw muszą stawić czoło swoim najgorszym obawom”

  3. Świetnie się czyta.

Biuro M” Magdalena Witkiewicz, Alek Rogoziński

  1. Powieść to 21 rozdziałów przeczytałam 13 z nich.

  2. Ona, on, zblazowany kot i biuro matrymonialne z szefową z piekła rodem...”

Kwiaty dla Algernona” Daniel Keyes (298/298) – skończyłam czytać 2.12 2022 r. Całość przeczytałam w 11 dni.

Na Jowisza 2 Nadal uzupełniam Jeżycjadę” Małgorzata Musierowicz przy współpracy Emilii Kiereś (75/279)

  1. Książka składa się z 15 części. Jestem w trakcie czytania 5 części.

  2. Nowe uchylanie rąbków i nowe tajemnice! Dużo miłych niespodzianek!”

  3. Dobrze się czyta.

Tysiąc” Dagmara Andryka (113/461)

  1. Powieść składa się z 27 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 8 rozdziału.

  2. To dziwna książka. Nie umiem się do niej odnieść, bo dużo w niej wciąż niewiadomych.

Babka z zakalcem” Alek Rogoziński (83/252)

  1. Powieść to 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 3 rozdziału.

  2. Śmierć bywa czasem słodka. Tak, jak i zemsta”

  3. Jest w porządku.

Płyń z tonącymi” Lars Mytting (298/470)

  1. Powieść składa się z 5 części składających się z osobnych rozdziałów. Niedługo zacznę czytać 13 rozdział 3 części.

  2. To książka, która najmniej mi się podoba ze wszystkich czytanych obecnie książek. Ma w sobie coś, co mnie przyciąga, choć też chciałam już ją odłożyć

Diagnoza” Anna Dembowska, Grzegorz Gołojuch (127/315)

  1. Książka to 34 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 14 rozdziału.

  2. Medycyna, tajemnica i miłość- serialowy hit do czytania”

  3. Sięgnęłam po tę książkę, bo kiedyś oglądałam serial i powiem szczerze nie wszystko pamiętam już z serialu i czytając trochę sobie przypominam. Jest ok, ale nie fascynująca.

Parabellum Prędkość ucieczki” Remigisuz Mróz (375/375)– skończyłam czytać 20.12 2022 r. Całość przeczytałam w 20 dni.

Pożegnalny ukłon”Arthur Conan Doyle (e-book)

  1. To 8 opowiadań o Sherlocku. Przeczytałam 30% e-booka

  2. Świetna.

Werdykt” Remigiusz Mróz (255/495)

  1. 16 tom Chyłki to 3 duże rozdziały składające się z mniejszych rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 11 rozdziału dużego 2 rozdziału.

  2. Dwójka prawników i sprawa, która może rozsadzić kancelarię”

  3. Uwielbiam.

Zamek Widmo” („Droga Szamana etap 4”) Wasilij Machanienko (175/476)

  1. Książka to 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 6 rozdziału.

  2. Dla mnie naprawdę w porządku, choć niekoniecznie wszystko z niej rozumiem.

Wszystko zostaje w rodzinie” Aneta Jadowska (54/552)

  1. 4 tom serii o Dorze Wilk liczy24 rozdziały, przeczytałam 2 z nich.

  2. Problemy chodzą stadami” „Całodobowe zamieszanie, chaos i krwawe szaleństwo” „Nie czas na sen, gdy jej świat płonie!”

  3. Za mało przeczytałam, żeby ją już ocenić, ale póki co jestem zadowolona z jej czytania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz