piątek, 8 września 2023

Czytam/słucham

W dniach 16.08 – 8.09. 2023 r. czytałam/słuchałam:

Bez śladu” Linwood Barclay (53%/100%)

  1. To audiobook, którego mogę również czytać w formie e-booka. Według aplikacji Book Beat książka ma 372 strony. Przesłuchałam/przeczytałam 53%

  2. Super książka, nie mogę doczekać się rozwiązania całej sprawy.

Błaganie o śmierć” Marek Krajewski (391/391) – skończyłam czytać 18.08. 2023 r. Całość przeczytałam w 9 dni.

Babel czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (audiobook) (64%/100%)

  1. Przesłuchałam 64% książki.

  2. W sumie fragmenty, które słuchałam w okresie przedstawionym wyżej są naprawdę dobre. Dla mnie jest ciekawiej niż na początku.

Pan Chirurg” Leone Milton (100%/100%) – skończyłam słuchać 31.08. 2023 r. Całość przesłuchałam w 6 dni.

Ofiara” Max Czornyj (250/414)

  1. Kryminał Maxa Czornyja składa się z 98 rozdziałów. Przeczytałam 59 z nich.

  2. Super kryminał. Jest tak świetna, że zamierzam zakupić całą serię.

Przepaść” Remigiusz Mróz (365/365) - skończyłam czytać 31.08. 2023 r. Całość przeczytałam w 10 dni.

Egzorcyzmy Dory Wilk” Aneta Jadowska (443/523)

  1. Kolejny tom o Dorze Wilk to 23 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 19 rozdziału.

  2. W dalszym ciągu Dorę uwielbiam, ale wciąż uważam, że ta seria jest trochę za długa.

Wędrówka” Intan Paramaditha (527/527) – drugą historię skończyłam czytać 24.08. 2023 r., ale zamierzam wciąż czytać tę książkę, żeby wybrać kolejną historię. (książka paragrafowa)

Święte gry” Vikram Chandra (51/944) – nie dam rady doczytać tej książki, Odłożyłam i nie zamierzam na razie do niej wracać. Nie byłam w stanie wciągnąć się w fabułę, też trudno było mi zrozumieć o co chodzi w historii.

Sekcja M tom 5 wet za wet” Christina Larsson (14%/100%)

  1. Kolejny tom czas rozpocząć. W aplikacji Book Beat, na której mogę zarówno słuchać, jak i czytać tę książkę wskazano, że książka ma 60 rozdziałów. Ja jestem w trakcie słuchania 7 rozdziału (14% przesłuchane)

  2. Na razie zapowiada się bardzo dobrze, ale i mrocznie.

Wzburzone fale” Nora Roberts

  1. Powieść to 20 rozdziałów. Przeczytałam 8 z nich

  2. Na początku mnie trochę nudziła, choć widziałam w niej potencjał, z każdą kolejną stroną, rozdziałem jestem bardziej do niej przekonana i czuję, że to będzie piękna wzruszająca opowieść.

Wyspa X” Maria Krasowska (119/339)

  1. Powieść liczy 27 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 10 rozdziału.

  2. Podróż do Australii zakończona spadającym samolotem i niewidzialną wyspą. A ponoć to dopiero początek niespodzianek...

  3. Być może nie jestem w przedziale wiekowym, dla których jest przeznaczona ta książka, ale czyta się cudownie. Łatwy język, świetna historia, ciekawi bohaterowie, to wystarczy, żeby dobrze się bawić.

Sapiens Od zwierząt do bogów” Yuval Noah Harari (276/510)

  1. Książka składa się z 4 dużych części, które składają się z rozdziałów. Całość to 20 rozdziałów. Jestem w tracie czytania 2 rozdziału 3 części.

  2. Powoli zaczyna mnie ta książka przerastać. Nie poddam się, ale jest ciężko.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz