czwartek, 12 października 2023

Książki

 W dniach 22.09.-12.10 2023 r. czytałam/słuchałam:

Wędrówka” Intan Paramadith (527/527) – skończyłam czytać po raz trzci kolejny fragment 3.10. 2023 r.

Rebeka” Daphne du Maurier (347/447)

  1. Książka to 27 rozdziałów, jestem w trakcie czytania 21 rozdziału.

  2. Czuję, że po przeczytaniu całości będę zachwycona.

Wzburzone fale” Nora Roberts (149/302)

  1. Powieść to 20 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 10 rozdziału.

  2. Ciekawa historia, lecz według mnie strasznie się ciągnie. Zdecydowanie leniwa akcja.

Sekcja M tom 5 wet za wet” Christina Larsson (100%/100%) - skończyłam słuchać 8.10. Całość przesłuchałam w 18 dni.

Babel czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (audiobook) (677%/100%)

  1. Przesłuchałam 77% książki (odcinek 25 z 37)

  2. Chwilami nudna, chwilami ciekawa. Daję radę słuchać, choć to nie jest moja strefa komfortu.

Na wojnie nie ma niewinnych Aneta Jadowska (35/530)

  1. Kolejny tom o Dorze Wilk to 24 rozdziały. Jestem w trakcie czytania 2 rozdziału.

  2. Czasami wojna jest jedynym rozwiązaniem”

  3. Dopiero ją zaczęłam, więc nie mam zdania na jej temat, ale pewnie nie będzie źle.

Zarzut” Remigiusz Mróz (audiobook) (22%/100%)

  1. W aplikacji BookBeat (tylko w takiej formie mam tę książkę) nie są zaznaczone rozdziały, więc mogę jedynie napisać, że przesłuchałam 22% książki

  2. Czasem wyrok nie ma znaczenia”

  3. Chyłkę uwielbiam, więc mam nadzieję, że i audiobook będzie ok (czyta Karolina Gorczyca), bo do tej pory Chyłkę czytałam. Póki co jestem zadowolona.

Związani milczeniem” Joanna Ho (11/496)

  1. Powieść skłałda się z 78 rozdziałów (+epilog). Jestem w trakcie czytania rozdziału 1.

  2. Kto opowie Twoją historię?”

  3. Nie mam zdania- za mało przeczytałam

Ofiara” Max Czornyj (371/414)

  1. Kryminał Maxa Czornyja składa się z 98 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 88 rozdziału.

  2. Dobrze się czyta, bo to świetna książka jest.

Więcej czerwieni” Katarzyna Puzyńska (93/559)

  1. Kryminał składa się z 4 części, całość to 25 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 4 rozdziału

  2. Nikt nie spodziewał się tak krwawych żniw...Znakomita seria kryminalna o policjantach z Lipowa”

  3. Nie mam zdania o książce- dopiero zaczęłam czytać.

Sapiens Od zwierząt do bogów” Yuval Noah Harari (285/510)

  1. Książka składa się z 4 dużych części, które składają się z rozdziałów. Całość to 20 rozdziałów. Niedługo zacznę czytać 13 rozdział (3 część)

  2. Nadal łatwo nie jest, ale nie chcę się poddać.

Położna z Auschwitz” Magda Knedler (7%/100%) - audiobook

  1. Przesłuchałam dopiero 7% książki. Jestem w trakcie słuchania 2 odcinka z 43 odcinków według aplikacji BookBeat

  2. Przejmująca opowieść o Stanisławie Leszczyńskiej” „W piekle obozu koncentracyjnego ratowała tysiące dzieci”

  3. Na razie ok, zobaczymy co będzie później.

Bez śladu” Linwood Barclay (89%/100%)

  1. To audobiook, którego mogę również czytać w formie e-booka. Według aplikacji BookBeat książka ma 372 strony. Przesłuchałam/przeczytałam 89% (odcinek 48 z 55)

  2. Genialne cudo. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz