niedziela, 18 marca 2018

Różności #8 (#180)


Niedziela, 18.03. 2018 r.
  • Synek u Babci, a ja z Mężem pojechaliśmy do G. i P. bardzo miłe spotkanie, choć dziwnie się czułam bez mojego Szkraba
  • czas na zmiany, już niedlugo więcej szczegółów....
  • ogólnie ostatnio mam cięższe chwile, ale dziś trochę się od tego oderwałam ;)

Noce Synka w ostatnim tygodniu:
  • 2 ciężkie noce
  • 4 noce przespane
  • 1 noc z jedną pobudką

Kilka cytatów:
  • ...żaden człowiek nie jest samotną wyspą...zawsze potrzebuje innych ludzi.” Paulo Coelho
  • Gdybym tylko mógł przekazać Ci choć cząstkę własnego szczęścia, abyś już na zawsze była wolna od smutku i melancholii.” Albert Einstein
  • Można mieć wszystko. Po prostu nie można mieć wszystkiego jednocześnie.” Oprah Winfrey
  • Mimo tych wszystkich kryzysów, cichych dni, nieustannego dostosowywania się, lęku przed rozłąką, życia pełnego zmartwień i udręki, nie wiem, czy życie byłoby dla mnie coś warte, gdybym nie miał rodziny.” William Wharton
  • Nie próbuj mówić o miłości, bo ona w słowach się nie mieści. Jest jak wiatr: cichy, niewidzialny, co tylko czasem zaszeleści.” William Blake
  • "Kocham Cię, bo cały wszechświat sprzyjał mi w tym, bym mógł Cię poznać." Paulo Coelho 
  • "Zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś, kto cię kocha. To ci daje setkę powodów, aby żyć." Jonathan Carroll

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz