środa, 21 marca 2018

Różności #9

Środa, 21.03. 2018 r.
  • duża zmiana w moim życiu :) zmiana koloru włosów z czerwonego na blond :) u fryzejra siedziałam ponad 4h, ale zdecydowanie warto było
  • w zasadzie większość dnia spędziłam u fryzjera i w Empiku ;)
  • wiosna dziś, a za oknem coraz cieplej na szczęście :)

Za zamkniętymi drzwiami” B.A. Paris (303/303) skończyłam czytać 14.03. 2018r., pisałam notkę na temat książki

Więzień Nieba” Carlos Ruiz Zafon (411/411) skończyłam czytać 21.03. 2018r., parę słów na jej temat poniżej
Nie wracają na obiad” Stanisława Fleszarowa Muskat (75/125)
  1. Książka jest krótka w sumie i liczy 13 rozdziałów. Ja jestem w trakcie czytania 9 rozdziału.
  2. (...) wciągająca opowieść o losach marynarzy i ich żon. Główny bohater (..) wyrusza w ostatni rejs (...) spokój nie jest mu pisany (...)”
  3. Ciekawa, choć bez wartkiej akcji.

Więzień Nieba” Carlos Ruiz Zafon
Treść tej książki bardziej skupia się na osobie Fermina, znanego czytelnikom z „Cienia Wiatru” i jego historii. Bardzo smutnej i tragicznej, ale zakończonej happy endem. To też dalsze losy dorosłego Daniela i jego rodziny. Bardzo dobrze się tę powieść czytało, pasjonująca historia, świetnie opisana. 

Aktualnie czytam:

Nie wracają na obiad” Stanisława Fleszarowa- Muskat 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz