niedziela, 20 maja 2018

#189 + Zauroczenie

Noce Synka w ostatnim tygodniu:

  • 3 noce przespane
  • 3 noce z jedną pobudką
  • 1 noc nieokreślona


Zauroczenie” Margit Sandemo
Moje pierwsze spotkanie po kilkunastu latach z „Sagą o Ludziach Lodu” i bardzo cieszę się, że zdecydowałam się na ten krok, żeby przeczytać znów tę serię. Pierwszy tom jest naprawdę świetny. Choć mam wrażenie, że wyjątkowo długo czytałam powieść, ale to może dlatego, że czcionka była mała, a ja wtedy czytam wolniej. Od momentu, kiedy pojawiło się w powieści imię Tengel to od razu szybciej się czytało ;) bo pamiętam, że zawsze bardzo lubiłam tę postać. A Silje- główna bohaterka- mnie urzekła. Tak po prostu :) i już zamówiłam kolejny tom, bo chcę się wgryźć w tę historię.
Wszystkie tomy z tej serii będę wypożyczać z biblioteki. 

1 komentarz: