wtorek, 22 maja 2018

Kasacja i Gra + Cytaty

 

Kasacja” Remigiusz Mróz (441/494)

  1. Obecnie czytam 3 rozdział książki i 17 część tego rozdziału.
  2. Im blizej końca tym lepiej się czyta. Genialne.
Gra Anioła” Carlos Ruiz Zafon (248/605)
  1. Czytam drugą część książki, przeczytałam już 10 rozdziałów z tej części.
  2. Chwilami trochę nudna, chwilami ciekawa. Wyjątkowo długo mi się ją czyta.
Zauroczenie” Margit Sandemo (175/254) – 1 tom „Sagi o Ludziach Lodu” - skończyłam czytać 17.05. 2018 r.

Kilka cytatów:
  • Nie każdy musi być wielkim człowiekiem- być człowiekiem to już bardzo dużo.” Albert Camus
  • Nawet mnie sameego mój mózg czasami zaskakuje...” Joanne Kathleen Rowling „Harry Potter i Kamień Filozoficzny”
  • Chyba zawsze brakowało mi kawałka duszy i znalałam go w tobie” Cassandra Clare „Miasto Zagubionych Dusz” (książki nie czytałam, cytat znalazłam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz