piątek, 13 lipca 2018

#194 + Cytaty (1/4)


Dziś podsumowanie nocy Synka w trakcie pobytu na urlopie i nie tylko ;)
  • 5 nocy z jedną pobudką
  • 13 nocy przespanych
  • 2 noce nieokreślone
  • 3 ciężkie noce
Czas na pierwszą część cytatów:
  • -Każdego skreślasz od razu. Nie wszyscy mogą być tacy jak ty.
    - Wiem, ale to ich problem.”
    Charles Bukowski „Na południe od nigdzie”
  • Zakochaj się, a każdy wszędzie, wszystkie rzeczy, wszystkie słowa oznaczać będą „miłość”. To samo dzieje się, kiedy kogoś utracisz.” Jonathan Carroll
  • Miłość jest jak rozmowa telefoniczna. Najpierw długo się dzwoni, a potem się okazuje, że to pomyłka” Alfred Hitchcock
  • Jak masz głupio myśleć, lepiej odpocznij” Haruki Murakami „Kafka nad morzem”
  • Wkrótce będziemy parą starcyh, pomarszczonych stworzeń. Nie szkodzi- im brzydsi będziemy dla siebie nawzajem” George Eliot
  • -Nie idziesz na górę?- spytałam Nicholasa
    Podszedł bliżej.
    - Za chwilę. Chcę tylko coś sprawdzić.
    Dotknął mnie delikatnie, przesunął dłonią po policzku i ramieniu, aż do przegubu dłoni. Jego spojrzenie było jak gwałtowny, jesieny deszcz- tajemnicze i piękne. Hipnotyzujące.
    - Przestań- wyszeptałam.
    - Trzymaj się z dala od Kierana- poprosił łagodnie. Jest niebiezpieczny.
    - A ty nie?
    - Sprawdźmy.- Przysunął się bliżej.
    - Co ty wyprawiasz?
    -Nie mam pojęcia- przyznał.
    Jego usta znajdowały się teraz tuż przy moich.
    - Myślałam, że jesteś na mnie zły.
    Bardzo chciałam pochylić się w jego kierunku, tylko odrobinkę.
    - Jestem.
    - I wypróbowujesz na mnie swój wampirzy urok
    - To na ciebie nie działa.
    - Nie zapominaj o tym- odparłam głosem deikatnym niczym bita śmietana, który nie pasował do mojego pełnego wyższości uśmiechu.
    Nie zamknęliśmy oczu, nawet kiedy nasze usta się spotkały. Dałam się porwać chwili, skoczyłam w nią głową naprzód. Nigdy wcześniej się tak nie czułam. Mogłabym się od tego uzależnić. Pomyśleć, co by było gdybyśmy naprawdę się lubili.”
    Alyxandra Harvey „Księżniczka wampirów”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz