niedziela, 22 lipca 2018

#196 + Cytaty (4/4)

Oświadczam uroczyście, że to pierwszy tydzień w życiu mojego dziecka, kiedy przespał wszystkie noce :) a przypominam, że ma już 23 miesiące. Odstawiłam od piersi i Synek śpi całe noce. Co prawda budzi się wcześnie rano, ale jednak noc jest przespana. Ale wcale nie żałuję, że tak długo karmiłam piersią, bo to najlepsze co mogłam mu dać. Tak na marginesie odstawienie od piersi łatwe nie jest, u nas głównie pod względem emocjonalnym, choć fizycznie u mnie też nienajlepiej, bo mleko jeszcze mnie zalewa ;( będzie lepiej. Póki co jeśli będzie całe tygodnie przesypiał, to nie będę tu tego pisać, więc być może notki z kategorii Noce skończą się na tym blogu.

A teraz kolejna dawka cytatów, ostatnia już seria cytatów „urlopowych”
  1. Zawsze trzeba wiedzieć, kiedy kończy się jakiś etap w życiu. Jeśli uparcie chcemy w nim trwać dłużej niż to konieczne, tracimy radość i sens tego, co przed nami” Paulo Coelho
  2. Miłość, jak i szczęście, nie jest to coś, co przychodzi z zewnątrz, one są w nas, one tkwią w nas i tylko od nas zależy czy w sprzyjających momentach, wyzwalają się.” Zofia Kucówna
  3. Kochać kogoś, to przede wszystkim pozwalać mu na to, żeby był, jaki jest.” William Wharton
  4. To nie to, co masz, ani to, kim jesteś, ani to, gdzie jesteś, ani co robisz czyni Cię szczęśliwym bądź nieszczęśliwym. Chodzi o to, o czym myślisz.” Dale Carnegie
  5. To największy dar, jaki może człowieka spotkać w życiu, kiedy otaczają go ludzie, których kocha” Jonathan Carroll
  6. Pamiętam co mi kiedyś powiedziałaś, że słowa mają moc zmieniania nas. Twoje mnie zmieniły, Tess. Uczyniły mnie lepszym człowiekiem. Życie to książka i są w niej tysiące stron, których jeszcze nie przeczytałem. Przeczytam je razem z tobą, ile się da, zanim umrę...Cassandra Clare „Mechaniczna księżniczka”
  7. Kiedy pamiętasz o tym, że masz zapomnieć, to znaczy, że jeszcze wspominasz. Dopiero gdy całkiem zapomnisz o zapominaniu, to zapomniałaś naprawdę.” Anna Brashares „Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów: Ostatnie Lato”


2 komentarze:

  1. moja kumpela chce rok karmić piersią i się zastanawia jak ona przeżyje odstawkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze lepiej nie planowac ile czasu bedzie sie akrmic piersia, bo roznie z tym bywa...odstawienie jest ciezkie ale jest do przezycia...

      Usuń