środa, 11 lipca 2018

Czerwiec 2018

Czerwiec 2018:

książki przeczytane: "Gra Anioła", "Polowanie na czarownice", "Florystka"

notki napisane: 6

kupione przeze mnie: pamiątki dla bliskich znad morza, kilka bluzek, sukienka, książka- zamówiona przez internet

nowości (to, co otrzymałam od innych): kolczyki sówki z zielonym bursztynem, torba w sowy, w której zakochałam się na zabój ;) i Mąż zrobił mi niespodziankę kupując ją mi (mam fazę na sowy, bo jedną bluzkę, którą kupiłam też ma naszytą sowę), książka (wszystkie wyżej wymienione rzeczy dostałam od Męża)


"Są książki, które się czyta.
Są książki, które się pochłania.
Są książki, które pochłaniają czytającego."
Maria Pruszkowska "Przyślę Panu list i klucz"
(to nie jest cytat, który znalazłam już po urlopie, notki z cytatami z urlopu będą osobno)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz