piątek, 26 października 2018

Kilka cytatów


Kilka cytatów:
  • -Honor - powiedział. - Lojalność. Obowiązek. Wy, skrzydlaci, lubujecie się w dylematach moralnych, ale nie wiecie, jak się posługiwać prostymi terminami. Widzisz, Lampka jest moim przyjacielem. Jedynym. Nie dbam, czy mi wierzysz, czy nie, bo prawda i tak pozostaje prawdą. Nie obchodzi mnie Głębia. Obchodzą mnie jednostki, a Lampka jest jednostką, na której mi zależy. Zrozumiałeś?” Maja Lidia Kossakowska „Siewca Wiatru”
  • "Kiedy się kogoś głęboko kocha, zna się sekrety, o których ten ktoś nie mówi." Jonathan Carroll
  • Książki to notoryczni Porzucani: gdy je odkładasz, mogą na ciebie czekać wiecznie, a gdy poświęcisz im uwagę, zawsze odwzajemniają twoją miłość. John Green „19 razy Katherine”
  • -Puchatku?
    -Tak Prosiaczku?
    -Nic- powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś. Alan Alexander Milne „Kubuś Puchatek”

1 komentarz: