czwartek, 25 października 2018

Książki, które czytam

Aktualnie czytam 5 książek, tyle, że w okresie do 19.10. do 25.10. 2018 r. czytałam 4 z nich. A oto i one:

Maryla. Życie Marii Antoniny” (224/391)
  1. Album ten liczy 22 rozdziały, a ja przeczytałam już 11 z nich
  2. Uwielbiam Marylę i dowiaduję się o niej rzeczy, o których naprawdę nie miałam pojęcia.

Motylek” Katarzyna Puzyńska (330/607)
  1. Powieść składa się z 2 dużych części. Czytam już 2 część powieści, przeczytałam 18 rozdziałów całej książki.
  2. Genialna, zagadkowa, świetnie się czyta.

Instrukcja obsługi faceta” Katarzyna Miller, Suzan Giżyńska (226/243)
  1. Książka to 61 rozdziałów, a ja przeczytałam już 57 rozdziałów.
  2. Czyta się szybko, ale tylko fragmenty potrafią mnie przekonać i zaciekawić.

Zimowa zawierucha” Margit Sandemo (115/237)
  1. Kolejny tom „Sagi o Ludziach Lodu” to standardowo 14 rozdziałów, a ja w przeciągu 4 dni przeczytałam już 6 rozdziałów i czytam aktualnie 7 rozdział.
  2. Siedemnastoletnia Villemo Kalebsdatter zakochała się bez pamięci (...) Jednak Eldar pochodził ze złej rodziny (...) Villemo musiała drogo zapłacić za swpje uczucie do Eldara (...)”
  3. Genialny tom, choć czuję, że najlepsze jeszcze przede mną w tej historii (mam na myśli tylko ten tom).
Nie czytałam w tym okresie „Wotum nieufności” Remigiusza Mroza, ale nadrobię to w najbliższym czasie.

2 komentarze: