czwartek, 10 stycznia 2019

Czytałam

Książki, które czytałam w okresie 4.01- 10.01. 2019 r.

Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (328/494)
  1. Książka to trzy duże części, które zaś składają się z rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 3 części książki i przecztałam pierwszy rozdział tej części.
  2. Coś czuję, że w końcu zacznie być ciekawiej niż do tej pory.
Ślady szatana” Margit Sandemo (236/236) – skończyłam czytać 9.01. 2019r.

Opowieści z piasku i morza” Alwyn Hamilton (103/158)
  1. Książka składa się z 4 opowiadań. Przeczytałam trzy z nich.
  2. Świetne te opowiadania :) a obrazki w książce mnie zachwycają.
Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (54/557)
  1. Powieść to 6 części, a całość składa się z 40 rozdziałów. Jestem dopiero na początku czytania, czytam 1 część. Przeczytałam 2 rozdziały książki.
  2. Will i Chester kontynuują swoją wyprawę w mrocznej krainie (...) spadają jeszcze głębiej w OTCHŁAŃ- do miejsca, gdzie już nie istnieje grawitacja (...) poznają kolejne tajemnice podziemnego świata.”
  3. W końcu zdecydowałam sięgnąć po 3 tom serii „Tunele”. I póki co powieść się nie rozkręcila, ale już zaczynam być bardzo zadowolona z tej lektury.

W tym okresie nie sięgnęłam po „Zaginięcie” Remigiusza Mroza i po „Stangret jaśnie pani”.

W kolejnych dniach chcę w dalszym ciągu czytać takie pozycje:
  • Zaginięcie” Remigiusz Mróz
  • Stangret jaśnie pani” (t.1) Stanisława Fleszarowa- Muskat
  • Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz
  • Opowieści z piasku i morza” Alwyn Hamilton
  • Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (3 tom serii „Tunele”)
ale zapewne nie uda mnie się sięgnąć po wszystkie ;)

2 komentarze:

  1. korcą mnie te opowieści z piasku i morza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwycily :) wiec chetnie przeczytam cala serie Buntowniczki z pustyni :)

      Usuń