środa, 16 stycznia 2019

Książki + Cytaty



Kolejna notka i znów o książkach :) Ale dziś też cytaty będą ;)

A książki, jakie czytałam w dnaich 10.01.-16.01. 2019 r. to:

Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (62/557)
  1. Powieść to 6 części, a całość składa się z 40 rozdziałów. Nadal czytam 1 część książki Jestem dopiero na początku czytania, czytam 1 część. Przeczytałam 2 całe rozdziały książki i jestem w trakcie czytania trzeciego.
  2. Niewiele przeczytałam tej powieści od czasu ostatniej mojej notki. Jest ok, ale na razie akcja się nie rozkręciła.
Zaginięcie” Remigiusz Mróz (395/509)
  1. Czytam obecnie czwarty rozdział książki. Przeczytałam jeden rozdział tego rozdziału.
  2. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam :)
Stangret jaśnie pani” Stanisława Fleszarowa- Muskat część I (156/205)
  1. Książka to 7 rozdziałów, przeczytałam 5 z nich.
  2. Historia w porządku, jednakże brakuje mi tej miłości, o której mowa w opisie książki, ale może to się rozkręci w drugiej części. Zobaczymy.
Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (343/494)
  1. Książka to trzy duże części. Składają się one z rozdziałów.Jestem w trakcie czytania 3 części książki, jestem w trakcie czytania 3 rozdziałutej części.
  2. Mocna akcja, trzyma w napięciu i oby tak dalej.
Ostani rycerz” Margit Sandemo (69/236)
  1. Standardowo powieść liczy 14 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 5 rozdziału.
  2. Tristan Paladin, najwrażliwszy z Ludzi Lodu, był człowiekiem głęboko nieszczęśliwym. Jego życie nie miało sensu, dopóki nie spotkał Hildegardy (...)Tristan (...) zapragnął pomóc nieszczęśliwej kobiecie (...)

W tym okresie nie sięgnęłam po „Opowieści z piasku i morza”

W kolejnych dniach chcę w dalszym ciągu czytać takie pozycje:
  • Zaginięcie” Remigiusz Mróz
  • Stangret jaśnie pani” (t.1) Stanisława Fleszarowa- Muskat
  • Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz
  • Opowieści z piasku i morza” Alwyn Hamilton
  • Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (3 tom serii „Tunele”)
  • Ostatni rycerz” Margit Sandemo

A dzisiejszy dzień zakończę z Mrozem i z jego „Większością bezwzględną”

A na koniec notki (ciekawe, czy dotarliście do końca...) kilka cytatów ;)

  • Określenie "szaleńczo zakochany" jest banalne, wątpliwe i tak nieokreślone, że daje mi zgoła niewielkie pojęcie o sprawie. Często kwituje się nim zarówno uczucie wynikające z półgodzinnej znajomości, jak i prawdziwą miłość.” Jane Austen „Duma i uprzedzenie”
  • - W gruncie rzeczy nikt mnie nie potrzebuje (…)
    - Nieprawda – sprzeciwiam się. – Ja ciebie potrzebuję.” Suzanne Collins „W pierścieniu ognia”
  • Jeśli się kogoś kocha, stawia się jego potrzeby ponad własnymi. Nieważne jak nieprzekonywujące, jak bardzo popieprzone są te potrzeby. I nieważne, że zaspakajając te potrzeby, czujesz się tak, jakby Cię rozdzierano na strzępy.” Jodi Picoult „Karuzela uczuć”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz