poniedziałek, 28 stycznia 2019

Książki, które czytam / przeczytałam / będę czytać



Książki, po które sięgnęłam w okresie od 22.01. do 28.01. 2019 r.:

Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (245/557)
  1. Powieść składa się z 6 dużych części. Cała powieść to 40 rozdziałów. Aktualnie czytam 3 część książki i jestem w trakcie czytania 16 rozdziału tej części
  2. Lubię tę młodzieżówkę :) dobrze się czyta :)
Zaginięcie” Remigiusz Mróz (509/509) – skończyłam czytać 24.01. 2019 r.

Ida sierpniowa” Małgorzata Musierowicz (73/174)
  1. Powieść składa się z 15 Rozdziałów, a te zaś z mniejszych części. Czytam 5 rozdział i przeczytałam już 4 części tego rozdziału.
  2. Powieść o brzydkiej, chudej, rudej i nieszczęśliwie zakochanej dziewczynie. Idusia Borejko (...) zatrudnia się jako dama do towarzystwa u starszego pana, który ma wnuka przecudnej urody. Ida ratuje życie nie tylko wnukowi, ale i małym złośliwcom Lisieckim, którzy wyzywali ją od rudych kościotrupów (...) Ida sierpniowa otrzymała Harcerską Nagrodę Literacką w konkursie młodych czytelników w 1982 roku.” Opis zaczerpnięty z portalu lubimy czytać, gdyż na okładce nie ma tego typu opisu.
  3. Doskonała lektura. Nie pamiętam wszystkich szczegółów książki, więc tym bardziej jestem zafascynowana.

Stangret jaśnie pani” Stanisława Fleszarowa- Muskat część I (205/205) – skończyłam czytać 26.01. 2019 r.

Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (373/494)
  1. Książka to trzy duże części, które składają się z rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 6 rozdziału trzeciej części książki.
  2. Fragment, który przeczytałam nie zaciekawił mnie, ale to był naprawdę krótki fragmencik.

W tym okresie nie rozpoczęłam czytać „O matko i córko” Katarzyny i Pauliny Błędowskich oraz „Kosogłosa” Suzanne Collins, ale mam nadzieję, że to  się niedługo zmieni. 

W dalszym ciągu chcę czytać takie książki jak ja:
  • Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz
  • Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (3 tom serii „Tunele”)
  • O matko i córko” Katarzyna i Paulina Błędowskie
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Ida sierpniowa” Małgorzata Musierowicz
  • Stangret jaśnie pani” (cz. 2) Stanisława Fleszarowa-Muskat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz