wtorek, 22 stycznia 2019

Książki, które czytam

Książki, które czytałam w dniach 16.01.-22.01. 2019 r.:

Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (359/494)
  1. Książka to trzy duże części, które zaś składają się z krótszych rozdziałów. Jestem w trakcie czytania 5 rozdziału trzeciej części książki.
  2. Dobrą powieść świetnie się czyta.
Opowieści z piasku i morza” Alwyn Hamilton (158/158) – skończyłam czytać 17.01. 2019 r.

Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (227/557)
  1. Powieść składa się z 6 części. Powieść to 40 rozdziałów. Aktualnie czytam 2 część książki i jestem w trakcie czytania 15 rozdziału tej części
  2. Zaczyna powolutku mnie fascynować i ciekawi mnie co wydarzy się dalej.
Ostani rycerz” Margit Sandemo (236/236) – skończyłam czytać 21.01. 2019 r.

W tym okresie nie czytałam „Zaginięcia” Mroza i „Stangreta jaśnie pani” Fleszarowej- Muskat

W kolejnych dniach chcę czytać takie pozycje:

  • Zaginięcie” Remigiusz Mróz
  • Stangret jaśnie pani” (t.1) Stanisława Fleszarowa- Muskat
  • Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz
  • Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (3 tom serii „Tunele”)
  • O matko i córko” Katarzyna i Paulina Błędowskie
  • Kosogłos” Suzanne Collins

2 komentarze: