czwartek, 14 lutego 2019

3 Książki z 6 ;)

Książki, które czytałam od 5.02. do 14.02. 2019 r.

Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (291/557)
  1. Powieść składa się z 6 dużych części, a cała powieść to 40 rozdziałów. Nadal czytam 3 część książki i jestem w trakcie czytania 19 rozdziału tej części
  2. Ciągle mnie zastanawia co będzie dalej, chciałabym już poznać zakończenie książki.
Wiatr od wschodu” Margit Sandemo (157/234)
  1. Powieść liczy 14 rozdziałów, a ja jestem już w trakcie czytania rozdziału 9.
  2. Jestem zauroczona ta książką, nic dziwnego w sumie, skoro to moja ulubiona seria, tyle, że to stosunkowo smutny tom, choć pozytywnie może się skończyć...tak zresztą mnie się wydaje.
Stangret jaśnie pani” cz. 2 Stanisława Fleszarowa- Muskat (50/253)
  1. Książka jest w sumie trochę dziwnie skonstruowana, bo są tu opisane dalsze losy bohaterów z pierwszej części i książka nie zaczyna się od rozdziału 1 tylko od rozdziału 8. Powieść to 11 rozdziałów (od 8 do 18), a ja przeczytałam tylko rozdział 8.
  2. (...) opowieść o niełatwej miłości prostego (...) mieszkańca wsi do wytwornej przybyszki z Warszawy. On jest wdowcem z dwójką dzieci, ona bezskutecznie czeka na ukochanego, zaginionego w zawierusze wojennej (...)” Opis jest identyczny, jak na pierwszym tomie, tylko, że może dopiero w tomie 2 będzie coś o miłości, bo w pierwszym nic takiego nie było.
  3. To trudna powieść, póki co bardzo źle się mi ją czyta. Mam nadzieję, że potem będzie lepiej.

W tym okresie nie sięgnęłam po książki:

  • Większość bezwzględną” Remigiusza Mroza
  • Kosogłosa” Suzanne Collins
  • O matko i córko. Duet mary i córki, z którym nie można się nudzić!” Katarzyna i Paulina Błędowskie

W najbliższych dniach tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:

  • Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz
  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams
  • O matko i córko” Katarzyna i Paulina Błędowskie
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Stangret jaśnie pani” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Maryla Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska


2 komentarze:

  1. ja niestety obecnie przestój z czytaniem;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram sie czytac codziennie, czasem mam wiecej czasu czasem mniej, ale codziennie siegne po ksiazke :)

      Usuń