czwartek, 21 lutego 2019

Dwie skończone, dwie czytane ;)


Książki, które czytałam w okresie między 14.02. 2019 r. a 21.02. 2019 r.

Wiatr od wschodu” Margit Sandemo (234/234) – skończyłam czytać 18.02. 2019 r. Książkę przeczytałam w ciągu 8 dni.

Większość bezwzględna” Remigiusz Mróz (494/494)– skończyłam czytać 19.02. 2019 r. Książkę przeczytałam w ciągu 19 dni.

Kosogłos” Suzanne Collins (132/373)
  1. Książka to 3 duże części. Powieść składa się z 27 rozdziałów. Przeczytałam część 1 i niebawem zacznę czytać część 2, zacznę czytać rozdział 10.
  2. Zaczynam się obawiać, że to będzie najbardziej dołująca seria, którą przeczytam. Są fragmenty trzymające w napięciu, ale są tu też fragmenty, które według mnie są zbędne, bo zbyt dołujące i trochę za długie.

O matko i córko. Duet mary i córki, z którym nie można się nudzić!” Katarzyna i Paulina Błędowskie (151/336)
  1. Książka składa się z 3 dużych części, które podzielone są na mniejsze części/rozdziały. Aktualnie czytam już część 2 i jestem w trakcie czytania 3 rozdziału.
  2. Cudownie się czyta tę książkę :) i szybko :) bo to są w sumie zapis rozmów pomiędzy matką i córką o zdarzeniach z ich życia. Czyta się to zdecydowanie lepiej niż inne książki, bo to prawdziwe życie, a nie literacka fikcja.


W tym okresie nie sięgnęłam po książki:
  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Stangret jaśnie pani” cz. 2 Stanisława Fleszarowa- Muskat

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:
  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams
  • O matko i córko” Katarzyna i Paulina Błędowskie
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Stangret jaśnie pani” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Maryla Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska
  • Pozwól mi wrócić” B.A. Paris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz