piątek, 29 marca 2019

Czytałam

Książki, które czytałam w okresie od 23.03. 2019 r. do 29.03.2019 r.

Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (434/557)
  1. Powieść składa się z 6 dużych części, a cała powieść to 40 rozdziałów. Czytam już 6 część książki. Przeczytałam już 29 rozdziałów książki.
  2. Ciekawa historia i wciąż zastanawiam się, jak zakończy się ten tom.

Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa-Muskat (55/382)
  1. Powieść to 19 rozdziałów, a ja jestem dopiero na samym początku książki, tj. jestem w trakcie czytania 3 rozdziału.
  2. Most nad rwącą rzeką przenosi nas do Hiszpanii, gdzie spędza wakacje młoda para z Polski. Dziewczyna zachłystuje się urokami życia na Zachodzie (...) Chłopak zaś (...) nasłuchuje wieści z kraju ogarniętego niepokojami późnego lata 1981 r. (...) Dominika (...) nie potrafi oprzeć się urokowi muzyka Asmana. Ona także robi na nim wrażenie (...)”
  3. Nie mam jeszcze zdania na temat tej książki ale póki co dobrze się czyta i jestem mocno zaciekawiona tym, co wydarzy się dalej.

Dom upiorów” Margit Sandemo (107/236)
  1. 18 tom „Sagi o Ludziach Lodu” liczy tradycyjnie 14 tomów, a ja przeczytałam już 6 z nich, a dokładnie jestem w trakcie czytania 7 rozdziału.
  2. Elisabet Paladin była osobą zdecydowaną i nie ulegała ciągłym opowieściom matki o znakomitych rodzinach ani jej marzeniom o bogatym mężu dla córki (...) Vermund przyszedł rozmawiać z jej rodzicami o małżeństwie, to nie dla siebie prosił o rękę Elisabet, lecz...dla swego młodszego brata”
  3. Cudowna lektura.

Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turton (55/511)
  1. Jestem na samym początku powieści, gdyż jestem dopiero w trakcie czytania rodziału 6, a cała powieść liczy 60 rozdziałów.
  2. O jedenastej wieczorem Evelyn Hardcastle zostanie zamordowana. Masz oseim dni i osiem wcieleń. Pozwolimy ci odejść, pod warunkiem, że odkryjesz , kto jest zabójcą. Zrozumiano? W takim razie zaczynamy (...)”
  3. Intrygująca...

W tym okresie nie sięgnęłam po książki:
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:
  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Maryla Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska
  • Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turton
  • Dom upiorów” Margit Sandemo
  • Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa-Muskat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz