czwartek, 4 kwietnia 2019

Książki z okresu 29.03. 2019 r. -4.04. 2019 r.

Książki czytane przeze mnie od 29.03. 2019 r. do 4.04. 2019 r.

Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turton (69/511)
  1. Powieść liczy 60 rozdziałów, a ja przeczytałam dopiero 7 z nich.
  2. Ciągle mnie intryguje, a nie dotarłam jeszcze do samej akcji, bo ja wciąż czuję, że czytam dopiero sam wstęp.
Kosogłos” Suzanne Collins (331/373)
  1. Książka to 3 duże części i 27 rozdziałów. Przeczytałam 24 rozdziały.
  2. Mam dziwne przeczucie, że po skończeniu tej książki będę tęsknić za bohaterami i samą opowieścią, bo w końcu przestała mnie dołować, a akcja toczy się tak szybko już do przodu, że czytało się genialnie.
Dom upiorów” Margit Sandemo (191/236)
  1. Powieść liczy 14 tomów, a ja jestem w trakcie czytania rozdziału 12, więc to już sama końcówka.
  2. Super bohaterowie, świetna opowieść, uwielbiam :)
Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes (115/383)
  1. Powieść ta składa się z: prologu, 27 rozdziałów, epilogu i podziękowań. Przeczytałam prolog i jestem w trakcie czytania 8 rozdziału.
  2. Opowieść zaczyna się rozkręcać, coś zaczynam podejrzewać, żę będę bardzo ryczeć przy niej...
W tym okresie nie sięgnęłam po książki:
  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa-Muskat

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:

  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Maryla Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska
  • Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turto
  • Dom upiorów” Margit Sandemo
  • Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa-Muskat

3 komentarze:

  1. Czytałam ze dwie, trzy książki Jojo Moyes- były zabawne, choć nie do końca mój klimat. Akurat dziś zamówiłam ostatnia pozycję Chyłce- Umorzenie.
    Miłego czytania! 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jojo Batrdzo mi pasuje, choc to dopiero moj poczatek z jej ksiazkami, a jesli chdzi o Chyle pzreczytałam poki co pierwsze 2 tomy...

      Usuń
  2. czytałam Kosogłosa. Fajne zakończenie serii całej:)

    OdpowiedzUsuń