środa, 10 kwietnia 2019

Książki, które czytam



Książki, które czytałam w okresie 4.04- 10.04. 2019 r.

Dom upiorów” Margit Sandemo (236/236) – skończyłam czytać 5.04. Książkę przeczytałam w 9 dni.
Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams (491/557)
  1. Powieść to 6 dużych części, cała powieść to 40 rozdziałów. Czytam już 6 część książki. Przeczytałam już 34 rozdziały książki.
  2. Czasem mnie nudzi, czasem zaciekawia, raz tak, raz siak. Ogólnie jest ok.

Zęby smoka” Margit Sandemo (81/236)
  1. Kolejny tom Sagi o Ludziach Lodu to 14 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania rozdziału 5.
  2. Sölve Lind, dopiero gdy był już niemal dorosły, zorientował się, że jest jednym z dotkniętych Ludzi Lodu. Dzięki swym niezwykłym zdolnościom dostawał wszystko czego pragnął, choć jego życzenia były egoistyczne (...) Cynicznie wykorzystywał swą tajemną moc (...) aż do czasu gdy dowiedział się, że urodził mu się syn-potwór, którego nikt na świecie nie mógł zobaczyć...”
  3. Jak zawsze dobrze się czyta, uwielbiam tę sagę :)

Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa-Muskat (117/382)
  1. Powieść składa się z 19 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania 6 rozdziału.
  2. Całkiem dobrze się zapowiada.

W tym okresie nie sięgnęłam po książki:
  • Siedem śmierci” Evelyn Hardcastle
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:
  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Maryla Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska
  • Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turto
  • Zęby smoka Margit Sandemo
  • Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa-Muskat

2 komentarze: