wtorek, 16 kwietnia 2019

Jedna skończona, jedna czytana ;)



Książki, które czytałam w dniach 10.04.-16.04. 2019 r.

Zęby smoka” Margit Sandemo (236/236) – skończyłam czytać 14.04.2019r. Książkę przeczytałam w 6 dni.

Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa-Muskat (285/382)
  1. Powieść składa się z 19 rozdziałów, a ja jestem w trakcie czytania 15 rozdziału.
  2. Chwilami nudna, chwilami ciekawa. Czytałam lepsze i gorsze książki.

W tym okresie nie sięgnęłam po książki:
  • Siedem śmierci” Evelyn Hardcastle
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach chcę sięgnąć po takie książki jak:
  • Tunele. Otchłań” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Kosogłos” Suzanne Collins
  • Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Maryla Królowa jest tylko jedna” Maryla Rodowicz, Maria Szabłowska
  • Siedem śmierci Evelyn Hardcastle” Stuart Turton
  • Skrzydła kruka” Margit Sandemo
  • Most nad rwącą rzeką” Stanisława Fleszarowa-Muskat
  • Cykl Niezgodna” Veronica Roth

2 komentarze: