niedziela, 23 czerwca 2019

5 Cytatów


Kilka cytatów:
  • Moja refleksja jest taka, że ludzie są popierdoleni.” Jakub Żulczyk „Ślepnąc od świateł”
  • Gdy się kogoś kocha, to kocha się całego człowieka, takiego jaki  jest, a nie takiego, jakim by się go mieć chciało.” Lew Tołstoj
  • Chcę, żebyś była szczęśliwa i by on był szczęśliwy. A mimo to kiedy będziesz zmierzać w kierunku ołtarza, aby się z nim spotkać i złączyć wasze dusze na zawsze, przejdziesz również po niewidzialnym szlaku mojego zdruzgotanego serca.” Cassandra Clare „Mechaniczna księżniczka”
  • Gdy się miało szczęście, które się nie trafia: czyjeś ciało i ziemię całą, a zostanie tylko fotografia, to – to jest bardzo mało…” Maria Pawlikowska-Jasnorzewska
  • - Wielkie nieba – mruczała, zzuwając buty – kiedy sobie pomyśle, ile to razy pragnęłam znaleźć się w jednej z moich ulubionych książek! A okazuje się, że w książkach najlepsze jest to, że można je w każdej chwili zamknąć.” Cornelia Funke „Atramentowe serce”

Powyższych książek nie czytałam, ale kusi mnie „Ślepnąc od świateł”

Notka bardziej na mój temat być może pojawi się jeszcze w najbliższym tygodniu, a jeśli nie to raczej w połowie lub pod koniec lipca.


4 komentarze: