piątek, 21 czerwca 2019

To co czytam i co przeczytałam



W dniach 15.06- 21.06 2019 r. czytałam:

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (408/1088)
  1. Aktualnie czytam 2 tom cyklu tj. „Zbuntowaną”. Przeczytałam 15 rozdziałów tego tomu, a tom liczy 47 rozdziałów.
  2. Mam, póki co, wrażenie, że akcja książki trochę się zatrzymała, ale cudownie się to czyta.

Martwe wrzosy” Margit Sandemo (233/233) – skończyłam czytać 16.06. 2019 r. Całość przeczytałam w ciągu 5 dni.

Gwiezdny pył” Neil Gaiman – skończyłam czytać 19.06. 2019 r. Powieść przeczytałam w ciągu 4 dni, tak szybko, że nawet nie miałam możliwości Wam tu o niej napisać. Książkę czytałam na czytniku i z tego co kojarzę miała jakieś 165 stron.

Anioł o czarnych skrzydłach (205/234)
  1. Kolejny tom Sagi o Ludziach Lodu, który właściwie już kończę, liczy 15 rozdziałów, a ja jestem już w trakcie czytania rozdziału 12.
  2. Już jako mała dziewczynka Tula Backe odkryła, że różni się od innych dzieci. Nie zawsze wykorzystywała swe nadzwyczajne zdolności w służbie dobra (...) Zła moc (...) knuła diabelskie plany. Tengel Zły wybrał sobie Tulę, jako tę która miała obudzić go ze snu...”
  3. Jak zawsze super się czyta i może nawet jeszcze dziś ją skończę (notkę opublikuję po godzinie 16)
Zanim się pojawiłeś” Jojo Moyes (383/383) – skończyłam czytać 18.06. 2019 r. Całość przeczytałam w ciągu 14 dni.

Scarlett” (ciąg dalszy „Przeminęło z wiatrem”) Alexandra Ripley (87/312)
  1. Powieść składa się z dwóch ksiąg. Powieść liczy 32 rozdziały Czytam aktualnie 1 księgę i jestem w trakcie czytania 5 rozdziału tej księgi.
  2. Super się to czyta, co prawda trochę wszystko zatrzymało się w miejscu, ale czekam na to co będzie dalej.
Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams (271/488)
  1. Powieść to 5 części i epilog. Znajduje się w niej 36 rozdziałów. Przeczytałam już 2 częśći książki i za jakiś czas zacznę czytać 3 część powieści.
  2. Powiem szczerze pewnych rzeczy, które przydarzyły się bohaterom całkiem się nie spodziewałam. Może to nie były miłe „niespodzianki”, ale nie mogłam się od niej oderwać, jak czytałam.
W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Wiatr od lądu” część 1 Stanisława Fleszarowa- Muskat

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Dom w Eldafjord” Margit Sandemo
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Wiatr od lądu” część 2 Stanisława Fleszarowa- Muskat
  • Tusz” Alice Broadway
Na koniec parę słów od Autorki Bloga:
Na dniach pojawi się notka z cytatami, a potem planuję taka notkę już bardziej o mnie i może dowiecie się o mnie czegoś nowego. Póki co notka jest przygotowywana w głowie, ale już mam na nią pomysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz