poniedziałek, 29 lipca 2019

Czytałam


W okresie między 23.07. 2019 r. a 29.07. 2019 r. czytałam:

Scarlett” cz. 1 Alexandra Ripley (234/312)
  1. Powieść ta to 32 rozdziały, a ja przeczytałam 23 rozdziały.
  2. Szczerze to chwilami męczy mnie osobowość Scarlett. Mam takie poczucie, że zdecydowanie lepsza była w „Przeminęło z wiatrem”, tu czasem bywa wręcz mdła. Mimo to dobrze się czyta.
Lód i ogień” Margit Sandemo (237/237) skończyłam czytać 26.07. 2019r.

Tusz” Alice Broadway (233/378)
  1. Ta cudownie wydana książka liczy 47 rozdziałów. Jestem w trakcie czytania rozdziału 27.
  2. Cudownie opowiedziana historia, zupełnie inna niż wszystkie.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (555/1088)
  1. Nadal czytam „Zbuntowaną”, czyli 2 tom serii. Tom ten liczy 47 rozdziałów, przeczytałam 40 z nich.
  2. Uwielbiam te opowieść :) będę ją czytać bardzo długo, ale to będą piękne długie godziny.
W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater
  • Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton
W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Miłość Lucyfera” Margit Sandemo (zaczynam jutro)
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Scarlett” cz. 2 Alexandra Ripley
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Strażacy. Tam gdzie zaczyna się bohaterstwo” Joanna i Rafał Pasztelańscy

W najbliższym czasie nie będą się tu pojawiać notki, gdyż w dniach 4.08-17.08 nie będę miała dostępu do komputera (zaplanowany urlop i wyjazd nad jezioro z Moimi Chłopakami). Postaram się jeszcze opublikować jedną lub dwie notki do wyjazdu, ale to czas pokaże jeszcze... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz