wtorek, 23 lipca 2019

Czytam....



W okresie między 18.07. 2019 r. a 23.07. 2019 r. czytałam:

Scarlett” cz. 1 Alexandra Ripley (215/312)
  1. Nadal czytam 2 księgę, ale to chyba nic dziwnego, skoro powieść składa się z 2 ksiąg ;) Powieść to 32 rozdziały, a ja jestem w trakcie czytania 22 rozdziału.
  2. Wolę Retta od Scarlett, to tak na marginesie. Co do historii ciekawi mnie bardzo, co będzie dalej...
Lód i ogień” Margit Sandemo (129/237)
  1. Ten tom „Sagi o Ludziach Lodu” to 14 rozdziałów. Aktualnie czytam 8 rozdział.
  2. Początkowo myślałam, że historia opisana w tej części Sagi będzie nudna, ale im dalej tym bardziej cudownie.
Cykl Niezgodna” Veronica Roth (534/1088)
  1. Wciąż czytam 2 część tj. „Zbuntowaną”. Tom ten liczy 47 rozdziałów. Przeczytałam 36 rozdziałów tej części.
  2. Uwielbiam zaskakujące momenty, które pojawiają się w tej powieści. Czasami trochę mnie się dłuży, ale ogólnie jest cudnie.
Konfrontacja” Rhiannon Frater (95/359)
  1. Powieść składa się z 22 rozdziałów, a każdy z nich z mniejszych małych części. Przeczytałam 4 części z szóstego rozdziału.
  2. Nie mogę czytać tej książki wieczorami, bo jednak fragmenty o zabijaniu zombiaków są nieco przerażające.
Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton (201/365)
  1. Powieść składa się z 30 rozdziałów. Przeczytałam 14 z nich.
  2. Akcja się już zaczyna bardziej rozkręcać i coraz bardziej wciąga...

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Tusz” Alice Broadway
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Wiatr od lądu” cz. 2 Stanisława Fleszarowa-Muskat

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Scarlett” cz. 2 Alexandra Ripley
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Oblężenie” Rhiannon Frater
  • Miłość Lucyfera” Margit Sandemo

2 komentarze:

  1. ja muszę w końcu sięgnąć po tę powieść Scarlett bo uwielbiałam oryginalną powieść

    OdpowiedzUsuń