czwartek, 11 lipca 2019

Książki- moja miłość



W dniach od 27.06. 2019 r. do 11.07. 2019 r. czytałam:

Cykl Niezgodna” Veronica Roth (469/1088)
  1. Nadal czytam 2 tom cyklu tj. „Zbuntowaną”. Przeczytałam 26 rozdziałów tego tomu. Tom ten liczy 47 rozdziałów.
  2. Mega książka, mega akcja, mega wszystko.
Dom w Eldafjord” Margit Sandemo (236/236) – skończyłam czytać 30.06. 2019r.

Buntowniczka z pustyni” Alwyn Hamilton (159/365)
  1. Powieść to 30 rozdziałów. Przeczytałam 12 rozdziałów.
  2. Ciekawa, ale póki co spodziewałam się czegoś lepszego.
Skandal” Margit Sandemo (164/236)
  1. Kolejny tom „Sagi o Ludziach Lodu”, po który sięgnęłam liczy 14 rozdziałów, Jestem w trakcie czytania rozdziału 10.
  2. Młody Christer Tomasson był przekonany, że jest jednym z czarowników Ludzi Lodu. Wierzył, że (...) będzie mógł pomóc Magdalenie, którą spotkał w uzdrowisku RamlÖsa. Ale Magdalena zniknęła w tajemniczych okolicznościach (...) odkrył prawdę, która wstrząsnęła całą Szwecją. Wybuchł skandal nad skandale...”
  3. Wyjątkowy tom, genialnie opowiedziana historia.
Tusz” Alice Broadway (92/378)
  1. Ta cudowanie wydana książka liczy 47 rozdziałów. Ja przeczytałam dopiero 9 z nich.
  2. Prawda kryje się pod twoją skórą”
  3. Czuję już, że to będzie piękna historia.
Scarlett” (ciąg dalszy „Przeminęło z wiatrem”) Alexandra Ripley (155/312)
  1. Powieść składa się z dwóch ksiąg. Nadal czytam 2 księgę. Powieść liczy 32 rozdziały, a ja jestem w trakcie czytania 15 rozdziału.
  2. Najbardziej jestem zachwycona wydaniem, bo to co przeczytałam od mojej ostatniej tu notki jakoś mnie nie zachwyciło.

W tym okresie nie sięgnęłam po takie książki, jak:
  • Tunele Bliżej” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Konfrontacja” Rhiannon Frater

W najbliższych dniach/tygodniach/miesiącach poza książkami powyżej chcę sięgnąć również po takie książki jak:
  • Tunele. Spirala” Roderick Gordon & Brian Williams
  • Retrum. Kiedy byliśmy martwi” Francesc Miralles
  • Wiatr od lądu” część 2 Stanisława Fleszarowa- Muskat
  • Scarlett” cz. 2 Alexandra Ripley
  • Rewizja” Remigiusz Mróz
  • Rdza” Jakub Małecki
  • Oblężenie” Rhiannon Frater

6 komentarzy: